Wersja 5d 1.4 2001
Nastał czas badania technicznego i pare spraw wymagało naprawy, ale do rzeczy:
Panowie w serwisie powiedzieli, że samego silniczka regulacji świateł nie wymienią, bo nie ma takiej możliwości i konieczna jest wymiana lampy (chodzi o stronę lewą). Ok. Zamontowali lampę TYC 20-6252-05-2 (np taką https://nocar.pl/ref-honda-civic-00-...6252-05-2.html). Problem tkwi w tym, że świeci ona za wysoko - stwierdzenie diagnosty. W serwisie zaoferowali ponowną regulację, po przyjeździe stwierdzili, że ten typ tak ma i mogę reklamować lampę (czego wolałbym uniknąć, bo to ściąganie zderzaka, samochód będzie stać itd....). Próbowałem na własną rękę kręcić białym pokrętłem do regulacji, jednak to nie przynosi żadnego efektu i strumień światła ani drgnie. Prawo-Lewo działa, prawa lampa daje się regulować w taki sam sposób; silniczek działa.
I teraz: Czy faktycznie ten typ tak ma?
Jeżeli nie, to czy jest coś, co mogę zrobić bez tracenia czasu w serwisie (np. źle osadzona żarówka czy coś w tym stylu)?
Nie udało mi się znaleźć żadnych użytecznych dla mnie informacji w internecie, a ja sam też nie jestem zbyt obeznany w temacie. Mam wrażenie, że serwis próbuje mnie spławiać, dlatego szukam rady tutaj.
Co Wy na to? Jeżeli trzeba więcej szczegółów, chętnie doprecyzuję.
Pozdrawiam
Nastał czas badania technicznego i pare spraw wymagało naprawy, ale do rzeczy:
Panowie w serwisie powiedzieli, że samego silniczka regulacji świateł nie wymienią, bo nie ma takiej możliwości i konieczna jest wymiana lampy (chodzi o stronę lewą). Ok. Zamontowali lampę TYC 20-6252-05-2 (np taką https://nocar.pl/ref-honda-civic-00-...6252-05-2.html). Problem tkwi w tym, że świeci ona za wysoko - stwierdzenie diagnosty. W serwisie zaoferowali ponowną regulację, po przyjeździe stwierdzili, że ten typ tak ma i mogę reklamować lampę (czego wolałbym uniknąć, bo to ściąganie zderzaka, samochód będzie stać itd....). Próbowałem na własną rękę kręcić białym pokrętłem do regulacji, jednak to nie przynosi żadnego efektu i strumień światła ani drgnie. Prawo-Lewo działa, prawa lampa daje się regulować w taki sam sposób; silniczek działa.
I teraz: Czy faktycznie ten typ tak ma?
Jeżeli nie, to czy jest coś, co mogę zrobić bez tracenia czasu w serwisie (np. źle osadzona żarówka czy coś w tym stylu)?
Nie udało mi się znaleźć żadnych użytecznych dla mnie informacji w internecie, a ja sam też nie jestem zbyt obeznany w temacie. Mam wrażenie, że serwis próbuje mnie spławiać, dlatego szukam rady tutaj.
Co Wy na to? Jeżeli trzeba więcej szczegółów, chętnie doprecyzuję.
Pozdrawiam

Comment