Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Coś z ładowaniem?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Coś z ładowaniem?

    Witam. Dawno nie byłem na forum bo nic się z hondą nie działo. Silnik 1,4 90 km. Wracając do domu z zakupów nagle zaczęło przerywać wspomaganie tz. takie dziwne drżenie kierownicy z dużym oporem przy skręcie. Potem dosłownie na sekundkę mignęła kontrolka akumulatora i silnik zgasł. Po ponownym przekręceniu kluczyka kontrolki się zapaliły -choinka. Ale rozrusznik nie kręcił. Odpaliłem na pych i bez wspomagania,świateł jakoś dojechałem do domu. Żaden zegar nie pokazywał wskazań. Po naładowaniu akumulatora ze dwie godziny normalnie a potem znów ta sama procedura . Na mierniku prąd ładowania na kablach od aku 13,8 V. Miał ktoś z Was coś takiego? Pozdrawiam

  • #2
    skorzystaj z wyszukiwarki tematów, bo takie tematy już były, z pewnością coś znajdziesz:
    witam i pomocy Honda Civic 2004 r 1.4 samoczynnie gaśnie na około 1/10 sekundy i znowu odpala. Jak odpali zaczynają wariować wskaźniki na desce obrotomierz pada i spalanie pokazuje w cały świat, po krótkiej chwili wraca wszystko do normalności. Auto gaśnie na wolnych obrotach podczas postoju i podczas jazdy przy różnych obrotach. Podłączono pod komputer i okazuje się że ni z tego następuje zanik zasilania i w tedy gaśnie. Czy może ktoś miał taki przypadek

    Witam jak w temacie postaram się opisać mój problem. Autko to HC 2002 ctdi. W zeszłym roku miałem dziwne zdarzenie, mianowicie wybierając się rano do pracy nic nie zapowiadało problemów , żadnych symptomów czy oznak niewłaściwego działania błędów itp. Przejechałem 15 km zostawiłem auto na parkingu, po pracy uruchomiłem silnik zaświeciło się wszystko ABS, EPS i AKU itd. Zgasiłem silnik i już nie uruchomiłem , dopiero na kablach odpalił, lecz nie działało nic ani wspomaganie ani licznik

    w dziale diesla jest kilka wątków o ładowaniu, mimo że diesel to zasada ładowania jest identyczna.
    Zamieszczone przez gor7 Zobacz posta
    Na mierniku prąd ładowania na kablach od aku 13,8 V
    na załączonych wszelkich możliwych odbiornikach prądu? tak ? światłach, radio itd? jeśli to wynik na biegu jałowym z wyłączonymi wszelkimi odbiornikami to za mało 14,2V to jest prawidłowo.
    Prawdopodobnie wina leży po stronie alternatora.
    Last edited by rambo7; 11-07-2016, 11:48.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment

    Working...
    X