Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Dorobienie kluczyka do Civica VII gen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Dorobienie kluczyka do Civica VII gen

    Kupując samochód dostałem tylko jeden kluczyk w zestawie...

    Dzwoniłem do ASO - programowanie 150 zł, ale pierwsze muszę kupić sobie kluczyk, bo u nich drogo wychodzi.
    Czy taki transponder: https://allegro.pl/transponder-id13-...053471252.html pasuje do Civica (polift 2004)?

    edit: Albo coś takiego? https://harkan.pl/transponder-id48-m...ypto-p-79.html
    Last edited by dgr; 20-03-2014, 14:03.

  • #2
    w jaki sposób zamierzasz użyć ten transporder? ...bo trochę tego nie widzę.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      To nie wystarczy wrzucić go do kluczyka i dać do zakodowania do ASO?

      Comment


      • #4
        nieee no jasne ... ...ale jak to zrobić? ...jak tego dokonasz? o to pytam , wystarczy ... pewnie że wystarczy. Mam przed oczami swój klucz ...i nie mam pojęcia jak to zrobić? wziąć młotek i przecinak? czy jak?
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #5
          https://allegro.pl/klucz-kluczyk-hon...029969348.html takie kluczyki chyba mają jakieś miejsce na transpondery

          Comment


          • #6

            jak taki masz kluczyk to ok. Fabryczny jest zalany nierozbieralny.
            Kierownik Działu Diesla

            Comment


            • #7
              Tylko pytanie, jaki to ma być transponder? Bo one różnią się ID... Ten z Allegro ma ID13, a ten z harkan.pl ID48. Jaki powinien być w Civicu z 2004 :/

              Comment


              • #8
                nie mam doświadczenia w tym czipowaniu może ktoś podpowie. Co do kluczyka to myślałem że chcesz taki zalakowany przepoławiać . Dzwoń do ASo może coś zasugerują.
                Kierownik Działu Diesla

                Comment


                • #9
                  Panowie, u mnie sprawa wyglada oodobnie lecz nie do konca, w moim przypadku największą wadą okazała się jednak stacyjka. Mam zamiar zakupić samą stacyjkę + immo + 2 kluczyki. Pytanie brzmi : Czy w momenice podmiany immo ze starego na nowy wraz ze stacyjką i kluczykami rzecz jasna, wypinając stary immo z kostki nie nastąpi jakiekolwiek zablokowanie rozruchu?

                  Mam na myśli bardziej komputer czy nie będzie z nim problemu i "przepuści" nowy komplet

                  Ewentualnie czy istnieje możliwość regeneracji takowego zamka chociazby na przykładzie tematu z działu ZRÓB TO SAM?

                  Pozdrawiam !
                  Last edited by Davidek; 08-04-2014, 21:37.

                  Comment


                  • #10
                    Ja mam pytanie pokrewne... Jaka jest wymagana obciążalność styków stacyjki? Tzn. ile prądu płynie przez stacyjkę?

                    Comment


                    • #11
                      Panowie ja mam inne ale pokrewne pytanie dotyczące pary stacyjka - kluczyk. Czy to normalne że kluczyk da się wyjąc w każdej z pozycji? Podczas jazdy kierownica sie nie blokuje wiec jak dla mnie to looz

                      Comment

                      Working...
                      X