Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Jak podłączyć sterownik na pilota do fabrycznego centralnego zamka? kodowanie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Jak podłączyć sterownik na pilota do fabrycznego centralnego zamka? kodowanie

    Witam

    Mam pytanie jak podłączyć sterownik na pilota do fabrycznego centralnego zamka?
    Ma ktoś może jakąś instrukcje?

    Auto to Honda Civic HB 1.7 ctdi

    pozdrawiam

    ŁUKASZ

  • #2
    aaaa, czy my już w tym temacie nie gadaliśmy?
    jest kilka postów w tym temacie.

    pisałem chyba o tym, masz 2 możliwości:
    1. kupić oryg. pilot podjechać do aso i wczytać skomunikować - częstotliwość Pilot-C_Z.
    2. kupić sterownik - w sterownikach jest instrukcja zazwyczaj banalna (jeśli chodzi o sterownik prosty bez wyjek, kierunków, itp.) pomijam ich stabilność działania zostawiają wiele do życzenia w stos do fabrycznego. jeśli byś mimo wszystko chciał podłączać to Sterownik oryg. znajduje się pod klapką regulacji świateł. Tam jest centralka do niej (zgodnie ze schematem sterownika0 trzeba sie podpiąć).
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      A jak się do niej dostać kojarzysz? Myslałem że centralka od CZ z kluczyka znajduję się po lewej strony jak wyjmujesz konsolę z radiem akurat znalazłem to w tutaj opisane jako moduł CZ https://www.civicforum.pl/showthread...273#post150273 . Mam już sterownik na pilota kupiony. Dziś kupiłem . Niewiem czy się do niej jakoś podpiąć czy po prostu zastępuję centralkę fabryczną na nowy sterownik z pilota. Sory że tak mieszam ale się trochę zgubiłem

      Comment


      • #4
        dokładnie - po lewej stronie konsoli, czyli jak wyjmiesz zaslepkę czujnika temperatury (tę nad reg. reflektorów) - to dokładnie widać C-Z.
        no własnie w tym manualu który zrobilem widać w Punkcie 10. MODUŁ Centralnego Zamka - w tym miejscu jest schowany.
        FOTO 13.
        - wychodzi na dole zielona wtyczka i kilka kabelków.

        Jak pisałem wyżej ja bym wolał oryginalnego pilota i nic nie przerabiać tylko w aso wczytać częstotliwość.

        ale skoro kupiłeś to pewnie chcesz założyć, (ja bym sprzedał oddał etc ).
        OK wiec sprawa wyglda tak:
        dostaniesz sie do Centralki od spodu wyjmując pokrywe plastikową i wypnij z uchwytu MODUŁ (jest zaczepiony na szynie metalowej) będzie łatwiej manewrować.

        Rozumiem C-Z działa "z klucza" więc musisz zrobić pomiary:
        ktoś zamyka z klucza drzwi a Ty probówką musisz znaleźć kabel na którym zaświeci się 12V jeśli zaświeci na zamknij masz Kabel - zamknij, zaświeci się kabel na Otwórz więc masz zdiagnozowane.
        pozostałe kable kupionego sterownika zgodnie z opisem do masy i do 12V.
        Chyba że zze sterownika wychodzą kable - 4 kable do 4 drzwi, no to tym samym sposobem musisz odnaleźć które to są kable, wiem troche zawiłe ale sie rozjaśnie jak będziesz działał z probówką.
        Jeden koniec probówki gdzieś do śrubki masy auta, a drugim lecisz po kolei kable (piny) w zielonej wtyczce
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #5
          No to już wszystko wiem A co do org CZ- jak będę miał Pilota z ASO to coś jeszcze będzie mi potrzebne? U mnie chyba niema sterowania z Pilota w samochodzie...Tylko na kluczyk.

          Comment


          • #6
            jest, jest, w każdym VII był...
            potrzebujesz wyłącznie Oryginalnego pilota - twój C-Z fabryczny był 100% na pilota (tylko go nie posiadasz) normalnie użytkownik był w posiadaniu 1 szt. (prawdopodobnie ktoś go przesiał).
            W aso za takiego pilota zapłacisz około 130zł tyle kosztuje w Opolu komunikowanie częstotliwości jakieś grosze.
            Odnośnie Pilota - możesz kupić na allegro wyjdzie taniej ale jest tak że nie każdy egzemplarz pilota pasuje zawsze może sie okazać że na 10szt 2 szt nie komunikują się, tak bywa - to normalne, ze Sprzedawcą musisz uzgodnić warunki zakupu i ewentualnej wymiany lub zwrotu. Najlepiej kupić 2-3 szt któryś na pewno spasuje. Maksymalnie można skonfigurować 2 piloty z fabrycznym zamkiem.
            Tego typu pilot: ZAŁĄCZNIK

            przeanalizuj Post CAŁY w tym temacie !!!
            dane id / p/n z pilota do alarmu fabrycznego - ktos moze podac? https://www.civicforum.pl/showthread...tos-moze-podac

            ale sam możesz spróbować we wpisie #7 napisane jest jak to zrobić
            Załączone pliki
            Last edited by rambo7; 28-12-2012, 12:42. Powód: edit foto
            Kierownik Działu Diesla

            Comment


            • #7
              szkoda że szybciej tego nie wiedziałem To bym tego nie kupował... A teraz mam nowy sterownik z fajnymi pilotami

              A szybciej miałem jakiś Pilot od kumpla od takiej samej Hondy tylko nie szło go skalibrować z autem(znalazłem na forum instrukcję)

              Comment


              • #8
                trzeba czytać FORUM ...zapewne jest tu odpowiedź na każde Twoje pytanie , nie sądzisz chyba że jesteś pierwszy z tym niedomaganiem ? ... jeśli masz jeszcze jakieś sprawy ...? ...najpierw szukamy, czytamy, ewentualnie pytamy, potem działamy.
                Kierownik Działu Diesla

                Comment


                • #9
                  no właśnie dlatego znalazłem post jak zaprogramować pilota ale to nie skutkowało. Pilot wogóle nie reagował mimo zaprogramowania zgodnie z instrukcją. Jeżeli kliknełes pilota to zaświeciło się czerwone światełko a potem cisza. nic się nie działo. pojechałem do gościa od CZ a on powiedział że trzeba zamontować sterownik na pilota. Temu kupiłem. ale zamontuje wtedy ten nowy i powinno być OK . Dzięki za informacje

                  pozdro

                  Comment


                  • #10
                    Panowie, dzięki za ten wątek, miałem podobny problem.
                    Kupiłem swoją Hankę ale bez pilota, po przeczytaniu tego i innych kilku tematów na forum, kupiłem oryginalny używany pilot,
                    zgodnie z instrukciją zakodowalem go do mojej Hanki bez większych problemów, jedyna kwestia to że sekwencję kodowania (4sek/4sek)
                    musiałem powtórzyć ok 7 razy aż załapała.
                    jeszcze raz dzięki!

                    Comment

                    Working...
                    X