Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Kod SRS 33,43,97 jak odczytać co to za błędy ?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kod SRS 33,43,97 jak odczytać co to za błędy ?

    W diagnostyce SRS wyskoczyły mi 3 błędy migowe 33 , 43 , 97 . Czy ktoś wie jak można je odczytać ?

  • #2
    https://www.civicforum.pl/showthread...-powietrzne%29 - lista błędów ale błędu, 97 na liscie nie ma
    Honda Civic 1.8 i-VTEC 4D

    Comment


    • #3
      nie mogę otworzyć strony , nie wiem dlaczego , czy mógłbyś wypisać mi ręcznie ? A kod ewidentmie wymrugał wysoki kod 97

      Comment


      • #4
        No tak, do linka potrzebujesz być klubowiczem :P

        33 Napinacz pasa kierowcy - zwarcie w obwodzie
        43 Napinacz pasa pasażera - zwarcie w obwodzie

        no a błędu 97 na tej liście nie ma
        Honda Civic 1.8 i-VTEC 4D

        Comment


        • #5
          mój email : [email protected] jeżeli mógłbyś mi taką listę przesłać to będę bardzo wdzięczny . Dziękuję

          Niestety na liście nie jest podane do której wersji hondy jest podana ta lista błędów srs (
          Last edited by pain; 08-03-2012, 20:19.

          Comment


          • #6
            Dla VII generacji, dokładnie to jest tak:
            DTC 43: Prąd napędzanego silnika jest za duży (dot wspomagania),
            DTC 33: Usterka w obwodzie elektrozaworu hamującego (usterka doty skrzyni automatycznej - nie jestem pewny czy dobrze odczytałeś Kod:
            Wymienić zespół zaworu sterującego ciśnieniem koła napędowego CVT lub zespół zaworu sterującego ciśnieniem sprzęgła startowego CVT, jeżeli wyniki pomiarów nie mieszczą się w wymaganym zakresie. Wymienić zespół obudowy zaworów dolnych, jeżeli wyniki pomiarów zespołu zaworu sterującego ciśnieniem kół pasowych CVT lub elektrozaworu blokady nie mieszczą się w wymaganym zakresie).

            DTC 97: nie ma przypisanego Kodu DTC pod tym numerem, musiałeś coś źle odczytać.

            Łatwiejszy i pewniejszy (w zasadzie 100%-wy) jest odczyt za pomocą skanera .
            Kierownik Działu Diesla

            Comment


            • #7
              Rambo, ale o co chodzi? To co wymieniłeś nie są to błedy srs...
              Honda Civic 1.8 i-VTEC 4D

              Comment


              • #8
                oczywiśće, bo nie są to błędy SRS ! , a który "autorytet" to stwierdził?

                już raz pisałem koledze by nie pisał bzdur... (to sie obraził) tu jest podobnie - sugestia odpowiedzi w pytaniu:
                Kod SRS 33,43,97 jak odczytać co to za błędy ? - no to jest oczywiście nie prawda, tak podany Temat jest w sprzeczności sam ze sobą ...
                pytać o błędy sugerując odpowiedź ...SRS ...?! ... trudno komentować, albo ktoś wie lepiej albo nie wie co pisze


                a skąd masz tą pewnośc że kolega dobrze odczytał błędy? - ja nie mam tej pewności .
                Pewnośc mam co do kodów dla VII generacji jego modelu - bo mam przed sobą Procedurę naprawy dla podanych kodów i nie ma tam mowy w przypadku DTC:33 o SRS...
                i wogóle nie ma mowy o DTC:97 - nie istnieje w bazie Honda Data System dla VII generacji.
                stąd moje wątpliwości w podane informacje.

                Swoje typy podałeś z (globalnej/ogólnej) bazy, ok, ja podaję to co jest przypisane dla VIIgen modelu który ma kolega maciek711 może sa jakieś różnice ... nie wiem, nie znam sie ... podaję co widzę.
                Last edited by rambo7; 08-03-2012, 21:55.
                Kierownik Działu Diesla

                Comment


                • #9
                  No dobra Nie znam się... tak tylko sie zdziwiłem, że podajesz coś innego, bo u mnie kody ze skanera pasowały do tych kodów srs z 'manuali'
                  Honda Civic 1.8 i-VTEC 4D

                  Comment


                  • #10
                    Kolejny raz kolega Rambo wchodzi w paradę najpierw z sensorem teraz kodami błyskowymi SRS w serwisie Hondy do którego dzisiaj dzwoniłem nikt nie miał problemu z odpowiedzią na pytanie o sensor czy o numer kodów SRS . A Rambo biedak siedzi przed procedurą naprawczą i szuka DTC:97
                    Nie ta książka :
                    Dla czytelników forum :
                    błąd 97 z kodów SRS dla rocznika 01-05 to : wewnętrzna usterka modułu Airbag
                    Temat do zamknięcia

                    Comment


                    • #11
                      po pierwsze kolego to w modelu który posiadasz test diagnostyczny jest wykonywany za pośrednictwaem urządzenia servisowego HDS - każde ASO w polsce takowy posiada i wyłącznie takim dokonuje diagnozy takich modeli jak Twój.

                      Więc skoro tylko dzwoniłeś a nie poddałeś silnik testowi diagnostycznemu - to tak naprawde wszystko co piszesz jest niewiarygodne i nie ma sie co spinać.
                      Posaidam kolego dostęp do Procedur diagnostycznych ASO Hodny i nie ma mowy byś miał inne informacje rózniące się od moich ...wykluczone !
                      no chyba że ta stacja na której byłeś nie ma autoryzacji, więc wogóle nie ma o czym gadać.

                      Więc skoro dzwoniłeś a nie byłeś i nie poddałeś auto diagnostyce w ASO to tak naprawde nic z tego co napisałeś nie jest pewne.
                      Zapytać o wyjaśnienie błedów 33,43,97 to co innego, dokonać diagnozy za pomocą Testera HDS Hondy to co innego - więc gdybyś zapłacił ... byś się dowiedział prawdy.
                      Więc nie skanowałeś silnika bo zapisy po takiej diagnozie podane byłyby (przez ASO) wg szyfru DTC: PXXXX a nie numeru kodowego złożonego z 2 cyfr tak jest w przypadku starszych wersji np. VI generacji.
                      Wiec w aso wyjaśnili ...darmo co to jest 33, 43, 97 ok ... nie przeczę.

                      Ja nad niczym kolego nie siedzę i nie szukam kodu 97 bo jak mówię dla modelu VII generacji go nie ma! i to na pewno nie jest wewnętrzna usterka modułu Airbag.

                      na zakończenie, nie jestem Ci wrogiem ale jeśli nie umiesz korzystać z Forum to będę pierwszym Twoim recenzentem, i nie wypowiadaj sie ironicznie na mój temat bo jeśli wniesiesz przynajmniej pół z tego co ja do tego Forum to wtedy możemy pogadać.
                      Ja jak widzisz chętnie pomoge natomiast nie akceptuję amatorki - ktoś to czyta i pisanych głupot nie zakceptuję.
                      Natomiast nie potrafisz wyciągać odpowiednich wnisków, mając ode mnie wczesniejsze uwagi.

                      Nie myśl sobie że na tym koniec i temat do zamkniecia bo niestety to dopiero początek problemów gdyż nie rozwiązałeś żadnego z nich, mówisz że wiesz lepiej ...ok zobaczymy .
                      Temat zamknę z przyjemnością bo nic tu ciekawego i tak już nie bedzie, zamiast korzystać to się spinasz i walczysz ... chętnie śledził będę temat kodów 33, 43, 97 , lub innych....
                      Za wypowiedź pod moim adresem w myśl Punktu 5 Regulaminu Forum przydzielam Ci ostrzerzenie.
                      Kierownik Działu Diesla

                      Comment

                      Working...
                      X