Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Orginalne radio+CD - wymiana radia i ramki - VII gen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Kostka ISO wystarczy. Wtyk Anteny zostaje b/z.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #32
      Radio zamontowane, rzeczywiście jest to łatwiejsze niż się wydaje, mam tylko dwa spostrzeżenia odnośnie tutoriala demontażu:

      "NIEZBĘDNIK:
      śrubokręt cienki płaski, Śrubokręt na przedłużce z nasadką 7 i wymiennymi końcówkami BIT, lub kluczyk oczkowy 7"

      - W moim przypadku była to nasadka 8, nie wiem czy stosowali różne średnice śrub czy po prostu był błąd w opisie, ale to żaden problem. Śrubę trzymającą panel centralny od strony kierowcy zdecydowanie łatwiej jest wykręcić grzechotką niż śrubokrętem (śruby dosyć mocno trzymały, a kierownica ograniczała pole manewru śrubokrętem )

      - Na moim panelu centralnym z prawej strony jest czerwona dioda, od której nie da się odłączyć przewodów przy panelu. Przewody wędrowały w stronę grodzi i nie znalazłem sposobu na ich odłączenie, ale nie przeszkadza to przy wymianie radia, bo da się wysunąć panel na wystarczającą odległość.

      Efekt końcowy:

      IMG_20181124_185109840.jpg

      Comment


      • #33
        Witam. Też chciałem się pochwalić efektem swojej pracy.
        Dodatkowe subiektywne wskazówki
        1. Z moich spostrzeżeń wynika (czego nikt wcześniej nie pisał, albo nie zauważyłem), że tych 2 śrubek trzymających konsole od dołu nie trzeba wogóle wykręcać. Wystarczy odkręcić o kilka obrotów i nie ryzykujemy wtedy ich upuszczenia a konsola i tak wyjdzie bez problemu, gdyż śruby trzymają tylko na zasadzie docisku - mocno dokręcone.
        2. Drugie spostrzeżenie to takie że zakładając nową ramkę nie demontowałem tego stelaża do którego było przykręcone radio i półeczka. Nie wiem czy to lepiej czy nie ale wydaje mi się że poprawia to stabilność - jednym słowem miałem spowrotem do przykręcenia te 2 śrubki które widać po zdjęciu osłony lewarka.
        3.Najtrudniejszym elementem dla mnie było odpięcie/zapięcie linki od pokrętła zimno/ciepło - masakra. O ile z odpięciem poszło w miarę szybko o tyle podpięcie było dużo trudniejsze. Moja rada: po zdjęciu osłony plastikowej (siedząc na fotelu kierowcy) wkładamy lewą rękę w przestrzeń między kolumną a radiem i polegając jedynie na dotyku znajdujemy linkę, namacalnie odnajdujemy plastik na który trzeba założyć linkę i na koniec wpinamy plastikowy kołnierz linki w metalową spinkę. Po 15 minutach leżenia na podłodze zrezygnowałem a w ten sposób założyłem w 2 minuty.
        4. Trzeba też uważać przy wkładaniu konsoli - u mnie linka która wychodzi przy schowku wypchnęła metalową spinkę - znalazłem ją dopiero kładąc się na plecach w nogach pasażera (między kablami się zawiesiła)
        5. Patrząc po zdjęciach chyba faktycznie lepiej wygląda grafit niż srebrny dla tej ramki

        20190217_163421.jpg 20190217_162359.jpg

        Comment

        Working...
        X