same sprężyny czy razem z amorami?
witam wszystkich.
mam pewien problem. mam zawieszenie koni żółte,ustawione jest po środku, można jeszcze 2cm obniżyć lub podwyższyć ale to mnie nie ratuje.po prostu mam dość niskiego i twardego zawieszenia.dzisiaj byłem na stacji diagnostycznej i amory są ok bo przód 80 i 82 % tył 75 i 78% diagnosta powiedział że z tyłu zawsze wartość jest mniejsza bo jest mniejszy nacisk na tylną oś.po równych odcinkach jeżdzi się naprawdę super,w zakrętach trzyma się jak przyklejony . no ale ile w POLSCE JEST RÓWNYCH DRÓG????? chcę żeby samochód był wysoki tak jak seryjny.mogę wymienić same sprężyny czy powinienem razem z amorami?.a jak mogę same sprężyny to jakie polecacie.czy koni ma jakieś inne mocowania niż standardowe? czy będę musiał coś dokupić oprócz sprężyn? co polecacie zrobić żeby było wysoko i miękko? z góry dzięki za pomoc
witam wszystkich.
mam pewien problem. mam zawieszenie koni żółte,ustawione jest po środku, można jeszcze 2cm obniżyć lub podwyższyć ale to mnie nie ratuje.po prostu mam dość niskiego i twardego zawieszenia.dzisiaj byłem na stacji diagnostycznej i amory są ok bo przód 80 i 82 % tył 75 i 78% diagnosta powiedział że z tyłu zawsze wartość jest mniejsza bo jest mniejszy nacisk na tylną oś.po równych odcinkach jeżdzi się naprawdę super,w zakrętach trzyma się jak przyklejony . no ale ile w POLSCE JEST RÓWNYCH DRÓG????? chcę żeby samochód był wysoki tak jak seryjny.mogę wymienić same sprężyny czy powinienem razem z amorami?.a jak mogę same sprężyny to jakie polecacie.czy koni ma jakieś inne mocowania niż standardowe? czy będę musiał coś dokupić oprócz sprężyn? co polecacie zrobić żeby było wysoko i miękko? z góry dzięki za pomoc
Comment