Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Lekko rozlazłe tylne koła

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    O ile dobrze pamiętam to komputerowy sprzęt do ustawiania geometrii Beissbarth'a który mają w FanCarze przy 6gen wg normy mówił o negatywie do 0.4' ale mogę źle pamiętać.
    Mój Paździerz D14+

    sigpic

    Comment


    • #17
      Zamieszczone przez PeJot Zobacz posta
      Też słyszałem, że z przodu byłoby najlepiej żeby nie było w ogóle negatywu a z tyłu malutki minus jest OK.
      W przypadku naszych Hond oczywiscie tak jest, ale ogolnie negatyw powinno sie minimalizowac na osi ktora jest napedzana. Nie ma takiej zasady, ze z tylu moze byc, a z przodu nie. Chodzi o to by uzyskac optymalny kompromis pomiedzy przyczepnoscia w zakrecie, a przyczepnoscia osi napedzanej podczas wychodzenia z tego zakretu i ogolnie przyspieszenia. Np w BMW negatyw jest korzystny na przedniej osi.
      Last edited by Gość; 06-01-2010, 00:10.

      Comment


      • #18
        a ja nie wiem co się dzieje, amortyzatory tył ok, sprężyny nie pęknięte, górne mocowanie amort wymienione a lewy tył siedzi strasznie nisko , po lewej stronie między oponę a nadkole wsuwam dwa palce a po prawej pięć, na drodze trzyma się dobrze tylko chu....o wygląda,
        podpowiecie coś????

        Comment


        • #19
          moze sprezyna sie zmeczyla...

          Comment

          Working...
          X