Witam
Mam Hondę 1,6 16v 98 rok liftback MB47 5 drzwiowa wersja europejska.
Pół roku temu wymieniłem łożysko tylniego koła. Jest ono razem z piastą pod ABS. Czyli dobry warszat i chyba nic szczególnego przy wymianie.
Teraz po przejechaniu 15 000 km znowu wyje. Kupiłem japońskie za 300 zł.
Nawet zdjąłem zacisk hamulca i gdy kręciłem kołem od razu się zatrzymywało - strona pasażera. Od kierowcy kręci się kręci..... a drugie STOP. Zawołałem mechanika i stwierdził że łożysko.
Co może być powodem tak szybkiego zużycia?
Czy powinienem też sprawdzić geometrię tylnich kół - może jest rozwalone?
Proszę o radę i z góry dzięki
Czy są do kupienia zestawy naprawcze (uszczelki itp) zacisków tylnich hamulców???
Mam Hondę 1,6 16v 98 rok liftback MB47 5 drzwiowa wersja europejska.
Pół roku temu wymieniłem łożysko tylniego koła. Jest ono razem z piastą pod ABS. Czyli dobry warszat i chyba nic szczególnego przy wymianie.
Teraz po przejechaniu 15 000 km znowu wyje. Kupiłem japońskie za 300 zł.
Nawet zdjąłem zacisk hamulca i gdy kręciłem kołem od razu się zatrzymywało - strona pasażera. Od kierowcy kręci się kręci..... a drugie STOP. Zawołałem mechanika i stwierdził że łożysko.
Co może być powodem tak szybkiego zużycia?
Czy powinienem też sprawdzić geometrię tylnich kół - może jest rozwalone?
Proszę o radę i z góry dzięki
Czy są do kupienia zestawy naprawcze (uszczelki itp) zacisków tylnich hamulców???
Comment