Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Obniżenie hatchback

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Obniżenie hatchback

    Witam.
    Nie dawno stałem się posiadaczem civica vi hatchback.
    Chiałby go obniżyc, dość sporo
    I pytanie jakie sprężyny i amorki wybrać ?
    I gdyby ktoś miał dla porównania zdjęcia na różnych obniżających byłbym wdzięczny

  • #2
    Po co Ci foty,przecież na necie są tego miliony.
    Samo pytanie o zawiechę musisz jeszcze uzupełnić o listę oczekiwań.
    Chcesz tylko obniżyć ,czy jeszcze zdrowo utwardzić.
    Jakim budżetem dysponujesz.
    Czy ma być używane do sportu,bo to całkiem inna półka i sam komplet sprężyna/amor nie wystarczy.
    Szukasz regulowanej wysokości ,a jeśli tak to czy zamierzasz regulować sporadycznie czy często,bo od tego zależy sposób regulacji.
    No i napisz ile to jest "sporo" bo powyżej 30mm wymagany jest skracany amortyzator.
    Jeśli mogę coś doradzić to przy tych trzydziestu bym pozostał jeśli tym autem jeździsz na codzień,bo niżej to są same problemy.
    Last edited by m26; 20-04-2017, 08:32.

    Comment


    • #3
      Auto służy mi raczej jedynie na weekendowe wieczorne wyjazdy.
      Myślałem nad regulowaną wysokością, ale znajomy mówił mi że żeby to się trzymało kupy to trzeba wydać sporo pieniędzy.
      Na razie mam odłożone 1000 zł (nie mówię że do tylu ma być, tylko tyle na razie mam )
      Jeśli chodziło by o zawieszenie z regulacją w jakiej kwocie mógłbym się zmieścić i jak jest z tą regulacją ? "co ile trzeba kręcić" żeby to w miare było ?
      Myślałem właśnie o czymś więcej niż 30mm aczkolwiek na razie chciałbym się zorientować w cenach i co bardziej by mi się opłacało.

      Comment


      • #4
        Jeśli ma to być jedynie lansowóz do dopieszczania,to nie inwestował bym w jakieś super zawieszenie.
        Myslę że zwyczajny MTS w zupełnosci wystarczy,tak jak uzbierana kwota 1000zł,bo cena jest mniej wiecej wlasnie taka.
        Możesz kupić taniej z zamówień grupowych na forach,zawsze to parę zł w kieszeni.
        Przemawia za tym cena,zbędność dodatkowych modyfikacji w postaci mocniejszych poliuretanów i to że jest to dość miękkie zawieszenie z progresywną spreżyną,ale za to twarsze od serii co do autka na sobotę nadaje się idealnie.
        Wadą gwintu jest to że trzeba o niego dbać,czyli od czasu do czasu trzeba go dokładnie wyczyścić i pokryć mazidłem,bo przestanie działać.
        Lepsza jest regulacjana pierścienie,ale niestety w sensowne zawieszenie na pierścieniach trzeba dać trochę grosiwa,a dodatkowo będzie to armata na komara.
        Możesz też zainwestować w gołe sprężyny i top hatsy,jeśli masz zdrowe amortyzatory i chcesz to zostawić na jednej wysokosci.

        Comment


        • #5
          Dobra, wielkie dzięki za odpowiedź

          Comment

          Working...
          X