Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Koledzy pomocy bo juz zgłupiłałem ( stabilizator)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Koledzy pomocy bo juz zgłupiłałem ( stabilizator)

    Witam mam Hondkę Civic 95rok grudzien , generacja VI i nie mam pojecia gdzie jest stablilizator przedniego zawieszenia , dodam ze jestem mechanikiem samochodowym z zawodu na schematach u mnie on jest a pod moim autem nie ma z przodu zadnego stablilzatora , co gorsza nie widze miejsca gdzie mozna by go wsadzic , mozliwe ze go wogole nie ma albo co gorsza ze ktos go zdemontował i nie zamontował spowrotem , szukam przyczyn stuków w zawieszeniu ktore ma wszystko wymienione a stuka nadal , zostal stabilizator ale go nie ma
    Profesjonalna wymiana podświetlenia zegarów EJ9 na diodowe SMD idealnie równomierne światło na każdej cyfrze - dział sprzedam zapraszam

  • #2
    Stabilizator mają bodajże tylko najmocniejsze wersje VTI.

    Z przodu najszybciej lecą końcówki drążków i sworznie dolnych wahaczy ...

    Comment


    • #3
      To juz mnie uspokaja troche bo myslalem ze ktos mi zajumał i nie włozył spowrotem ,a tak na marginesie to swrzen dolny sworzen górny koncówka drązka tuleje na wachaczu , amortyzator i łozysko nowe , maglownica bez luzów a stuka dalej jak stulalo z prawego przodu dzis jeszcze sprawdzałem hamulce ale wszystko ok no i pomysły mi sie skoczyły byłem na warsztacie na trzepakach i powiedzieli ze wszystko ok , a stuka dalej jeszcze dokrece nadkole bo lekko lata ale to metaliczny stuk nie mam pojecia co to moze byc
      Profesjonalna wymiana podświetlenia zegarów EJ9 na diodowe SMD idealnie równomierne światło na każdej cyfrze - dział sprzedam zapraszam

      Comment


      • #4
        U mnie wszystko było niby w porządku,a okazało się,że to końcówka drążka tak stuka.
        Często stuka też na podpórkach stabilizatora,którego podobno u Ciebie nie ma

        Comment


        • #5
          a ty masz 3d czy 5 d :>?? bo tez mam z grudnia wlasnie 95 roku ale 5d a stabilizator mam bo tez mi stukalo odkrecilem kolo i sie okazalo ze sruba trzymajaca stabilizator sie urwala :P wymienilem ja i gumy i jest git;P tak wiec mi sie wydaje ze powinienes miec stabilizator

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez kamil608 Zobacz posta
            Witam mam Hondkę Civic 95rok grudzien , generacja VI i nie mam pojecia gdzie jest stablilizator przedniego zawieszenia , dodam ze jestem mechanikiem samochodowym z zawodu na schematach u mnie on jest a pod moim autem nie ma z przodu zadnego stablilzatora , co gorsza nie widze miejsca gdzie mozna by go wsadzic , mozliwe ze go wogole nie ma albo co gorsza ze ktos go zdemontował i nie zamontował spowrotem , szukam przyczyn stuków w zawieszeniu ktore ma wszystko wymienione a stuka nadal , zostal stabilizator ale go nie ma

            Piszesz,że jesteś mechanikiem a nie wiesz czy masz stabilizator........
            W 6 genie jest coś takiego-szukaj pręta "łączącego" przednie wahacze
            ビートル ジョン

            Comment


            • #7
              Oj kolega , ale ja nie jestem idotą , mechanikiem jestem z zawodu , i pojęcie o samochodach mam według mojego uznania duze . Stabilizatora nie ma w mojej wersji i juz z innych zrodel sie dowiedziałem ze go tam nie ma prawa być. Do kolegi BeatleJohn nie musisz mi tłumaczyćco to jest stablilizator i jak jest mocowany bo ja to doskonale wiem , zabłyśnij mi mówiąc mi co tez juz wiem do czego on słuzy? jesli takową wiedze posiadasz , a co do stabilizatora nie wiedziałem bo u mnie ani sladu po nim ani miejsca na niego ani sladów po jego mocowaniach nawet gdyby ktos je uciał urwał cokolwiek innego byloby widać , ale rozmawiałem własnie ze specjalistą z hondy i wiem ze owy stablilizator nie byl montowany wszedzie , tylko w niektorych wersjach i bylo to traktowane jako opcja a nie jako standard , honda i bez tego radzi sobie znakomicie na drodze i dziurach a stukanie pochodzi prawdopodobnie z gornej czesci amortyzatora bo to podjerzrwam jak zrobi sie pogoda to jade na warsztat bo nie mam sciagaczy do sprezyny to bym sobie sam rozebrał
              Profesjonalna wymiana podświetlenia zegarów EJ9 na diodowe SMD idealnie równomierne światło na każdej cyfrze - dział sprzedam zapraszam

              Comment


              • #8
                Witam po raz kolejny , tym razem już z lepszymi wieściami już wiem co mi stuka , okazało się ze to nowy amortyzator ma jakiś feler w sobie i sam stuka mimo ze tłumienie na diagnostyce ma poprawne to stuka , dzis wsadziłem inny na podmianke i wszysko jest ok , także w wolnej chwili rozbiore ten amorek tylko musze załatwić ściagacz do spreżyn i bede przeslwietlał sprawe , mam nadzieje ze komuś moze sie przyda ta informacja Pozdrawiam
                Profesjonalna wymiana podświetlenia zegarów EJ9 na diodowe SMD idealnie równomierne światło na każdej cyfrze - dział sprzedam zapraszam

                Comment


                • #9
                  a i jeszcze jedno , jak znalazłem usterke wkoczyłem nogami pod maske i tak bujałem samochodem ze prawie lusterkami stukał po ziemi ale coz tylko w koncowej fazie bujania cos stukalo wiec innego sposobu nie bylo musialo byc bujanie lewej strony na maxa no i udalo sie , wreszcie moge spac spokojnie bo wiem co mam zrobic , podejrzewałem juz wszystko . Pozdrawiam i powodzenia z waszymi Haniami
                  Profesjonalna wymiana podświetlenia zegarów EJ9 na diodowe SMD idealnie równomierne światło na każdej cyfrze - dział sprzedam zapraszam

                  Comment

                  Working...
                  X