Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Obniżanie wysokiej Hondy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Obniżanie wysokiej Hondy

    Witam was, pytam z ciekawości ale też z chęci tego aby to zrobić jak cena nie będzie wygórowana.
    Honda civic vi 96r. HB EK3 dziwnie wysoko stoi, na tyle że w tylne nadkole można głowę wsadzić Nie znam się bo nigdy tego nie robiłem, sprężyny, amortyzatory? Co zrobić aby obniżyć Honde tanim kosztem?

    Dla przykładu czy takie by wystarczyły?
    Last edited by modzel116; 20-01-2015, 03:10.

  • #2
    Najprostszym i najtańszym sposobem obniżenia auta jest właśnie wymiana samych sprężyn, jednak trzeba pamiętać że w komplecie z seryjnymi amortyzatorami bezpieczne obniżenie to -30mm Obniżając więcej należy rozważyć zakup krótszych(sportowych) amortyzatorów, nie znaczy to że z fabrycznymi nie da się niżej posadzić auta ale o to że nie będzie on optymalnie działał, szybciej się zużyje oraz może "dobijać". Sam niedawno wymieniłem same sprężyny i jestem zadowolony z osiągniętych efektów, za równo wizualnych jak i samego prowadzenia auta

    Ps. Większość poleca springi einbacha, jednak o MTS-ie również słyszałem dobre opinie, choć podobno nie są tak trwałe
    Last edited by grzes41gt; 20-01-2015, 03:22.
    Moja ko-Hanka http://www.civicforum.pl/showthread....ck-Mój-TYPE-R

    Szerszeń by grzes41gt https://www.civicforum.pl/showthread...�-by-grzes41gt
    sigpic

    Comment


    • #3
      Dzięki za szybką odpowiedz, wiem już mniej więcej co i jak oraz z jakimi kosztami mam się zmierzyć
      Wątek sobie zapiszę w zakładce i reaktywuję go jak pojawi się przypływ gotówki bo Hania choć młoda i idealna nie jest to każdy grosz w nią wsadzam a narazie muszę wymienić rozrząd po którym jedyną różnicą jaką zauważę to brak gotówki

      Comment


      • #4
        Z reguly slowo dobrze ze slowem tanio nie ida w parze...

        jak chcesz zrobic dobrze to z pewnymi kosztami sie musisz liczyc i basta. Jest na forum wiele watkow o obnizaniu aut wiekszym badz mniejszym kosztem. Wystarczy poszukac...

        Jesli chodzi o przystepne cenowo rozwiazanie to do VI hb od siebie moge polecic zestaw sprezyn Eibach pro-kit. Do przytulenia za ~500PLN nowki sztuki. U mnie to byla jedna z najlepszych inwestycji

        poczytaj, poszukaj, bo nie sztuka jest kupic jakis badziew a potem zalowac...
        The 1st. - EJ9
        The 2nd. - ES7
        The 3rd. - FD7
        The 4th. - CU2
        ------------------------------------------------------------------

        ------------------------------------------------------------------

        Comment


        • #5
          Również polecam Eibachy pro kit -30 nie duży koszt, auto jest obniżone i sztywniejsze, ale nie ciągnie po ziemi, a każdy próg zwalniający pokonujesz ze spokojem nie martwiąc się że zostawisz zderzak cena to ~500 zł a sam montaż jest banalny. Tylko jedna uwaga. Musisz sprawdzić sprawność amorków na diagnostyce czy nie są za bardzo wybite, bo jeśli tak, to wymagają wymiany i one przy takim zabiegu. Dlaczego? A no dlatego że wtedy w takiej konfiguracji auto będzie dobijało, będzie odbijać się jak piłka a o jeździe w 4/5 osób możesz zapomnieć. Także podstawa to sprawność amorków
          sigpic
          Moja piękna - http://www.civicforum.pl/showthread....stia-EG3-D13B2
          Custom Buggy 126p - http://www.civicforum.pl/showthread....t=custom+buggy

          Comment


          • #6
            Wszyscy obstają za Eibachy pro kit -30 no dobra Sprawdzić amorki przed kupnem sprężyn zapamiętam

            Comment


            • #7
              Pamiętaj też że po zmianie sprężyn należy się udać na sprawdzenie/ustawienie geometrii samochodu Ja również niedawno jak pisałem zmieniałem springi i przy okazji zmieniłem końcówki drążków kierowniczych żeby za pór roku jak padną(były już miękkie) nie musieć jeszcze raz robić geometrii
              Moja ko-Hanka http://www.civicforum.pl/showthread....ck-Mój-TYPE-R

              Szerszeń by grzes41gt https://www.civicforum.pl/showthread...�-by-grzes41gt
              sigpic

              Comment


              • #8
                Tylko jedna rzecz, dobrze zastanów sie zanim obnizysz swoje auto do wysokosci krytycznej. Ja jezdze na obnizonym zawieszeniu zaledwie przez 3 dni, ale stan dróg w naszym kraju przestal mi byc obojetny. Znajomy powiedzial mi kiedys ze to jest styl zycia i trzeba to pokochac ale, poczatki sa naprawde trudne
                Powodzonka.

                Comment


                • #9
                  Zamieszczone przez bartek1337 Zobacz posta
                  Tylko jedna rzecz, dobrze zastanów sie zanim obnizysz swoje auto do wysokosci krytycznej. Ja jezdze na obnizonym zawieszeniu zaledwie przez 3 dni, ale stan dróg w naszym kraju przestal mi byc obojetny. Znajomy powiedzial mi kiedys ze to jest styl zycia i trzeba to pokochac ale, poczatki sa naprawde trudne
                  Powodzonka.
                  Zauwaz ze propozycja ktora wyszla od nas jak i prosba kolegi nie dotyczy pojscia z miska na asfalt tylko posadzenia nieco nizej wysokiej kozy.
                  Proponowany przez nas Eibach -30 ma sie nijak do Twojej wypowiedzi poniewaz i wcale nie trzeba kochac gleby zeby w miare komfortowo jezdzic na tych sprezynach.

                  Sam przejezdzilem na nich sporo, duza czesc po Krakowie gdzie stan znacznej czesci drog jest oplakany i nie narzekalem... Natomiast przyznam Ci racje juz z pojsciem dalej. W obecnej H mam rowniez Eibachy ale Sportline i tu juz jest znacznie sztywniej i przy 17" kolach komfort jest znikomy...

                  Ogolnie na temat gleby kazdy moze powiedziec zgola inna opinie. Delikatne obnizenie to nie grzech
                  The 1st. - EJ9
                  The 2nd. - ES7
                  The 3rd. - FD7
                  The 4th. - CU2
                  ------------------------------------------------------------------

                  ------------------------------------------------------------------

                  Comment

                  Working...
                  X