Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Amorki po wymianie lewy tył amor mokry

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Amorki po wymianie lewy tył amor mokry

    Witam,mam mały problem (jak wyżej już opisałem) ma civka sobie przysiadła lewym tyłem i przy obciążeniu koło na nierównościach obciera.Więc poszedł do wymiany komplet amorków na tyle i było oki.Ale po jakiś dwóch miechach znowu koła szur szur.Wczoraj wlazłem pod gablotę i znowu lewy tylni amor wypluł oliwe(amorki to magnumy). Czy ktoś miał taką awarię,czy ma civka ma jakąś wade.

  • #2
    Cześć.
    Najwyraźniej "Twa civka" domaga się wymiany sprężyn. Jeśli są wyeksploatowane, to żaden amortyzator tego nie wytrzyma. To springi trzymają budę, zaś amorki "pozbawione wsparcia" nie mają szans.

    P.S. Takk żeby się nie rozpisywać : https://medium.com/cz-ci-zawieszenia...a-5c5e0fcba632

    Comment


    • #3
      tak cos mi się wydawało że spiralki zdechły,tylko nawe czy jakies używki? bo nuweks w intercars to jest dwa razy droższy od amorów

      Comment


      • #4
        Według mnie tylko nowe Poszukaj na aledrogo, komplet nowych sprężyn powinieneś znaleźć spokojnie do 500zł(ja kiedyś się rozglądałem ale za ciut obniżającymi)
        Moja ko-Hanka http://www.civicforum.pl/showthread....ck-Mój-TYPE-R

        Szerszeń by grzes41gt https://www.civicforum.pl/showthread...�-by-grzes41gt
        sigpic

        Comment


        • #5
          Glebowanie może tak ale nie ten motorek i nie w fastback,toż to aż 1.4is i całe 90kM takie toczydełko do pracy

          Comment


          • #6
            Gleba nijak się ma do osiągów a do wyglądu, prowadzenia i zmiany komfortu jazdy (na inny, nie znaczy gorszy) jak najbardziej.

            Comment


            • #7
              Jeśli mam iść w ton wyglądu,to przy 5D na pierwszy ogień poszło by zaspawanie klamek w tylnych drzwiach(tak zrobiłem w vw jettaII),zlikwidowanie listew bocznych,przełażenie tablicy rej z klapy w zderzak,wygładzenie tylnej klapy,likwidacja plastikowych progów i wstawienie stalowych (własnej produkcji),poszerzenie błotników(wraz z wszystkimi naprawami blacharskimi)itd.

              Ale to nie temat do tego działu upss
              Last edited by Karl1985; 17-08-2014, 18:28. Powód: Łącz posty, używaj do tego opcji edycji

              Comment


              • #8
                Ciut niżej to nie tylko wygląd jak pisał Joe, również lepsze prowadzenie ponieważ obniżasz środek ciężkości Używek nie ma sensu kupować bo nie wiesz w jakim są stanie i ile Ci wytrzymają, a nowe wcale nie są takie drogie
                Ja na twoim miejscu bym ciut obniżył, o ile te niższe sprężyny nie będą drastycznie droższe
                Ps. nie pisz posta pod swoim postem skorzystaj z edycji
                Moja ko-Hanka http://www.civicforum.pl/showthread....ck-Mój-TYPE-R

                Szerszeń by grzes41gt https://www.civicforum.pl/showthread...�-by-grzes41gt
                sigpic

                Comment

                Working...
                X