Witam,
otóż mam pewien problem dotyczący sworznia wahacza dolnego.
Ostatnio kupiłem sworznie firmy CTR jednak zauważyłem, że nie mają one rowka (frezu?) na zabezpieczenie pierścieniem siegera. Gość w sklepie zapewniał mnie iż powinny bez problemu pasować do mojego modelu, rocznika itp.
Przekopując internetowe sklepy zobaczyłem, że większość oferowanych sworzni posiada owo przetłoczenie w które ma wejść pierścień zabezpieczający.
Chciałbym wiedzieć z jakimi skutkami może się wiązać zamontowanie takich sworzni, czy w ogóle ktoś się spotkał z takim problemem, czy to zabezpieczenie jest konieczne, czy wystarczy wprasować i dobrze dokręcić sworzeń.
Dodam, iż średnica wynosi 40mm (chyba tyle ile powinna).
Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Pozdrawiam.
otóż mam pewien problem dotyczący sworznia wahacza dolnego.
Ostatnio kupiłem sworznie firmy CTR jednak zauważyłem, że nie mają one rowka (frezu?) na zabezpieczenie pierścieniem siegera. Gość w sklepie zapewniał mnie iż powinny bez problemu pasować do mojego modelu, rocznika itp.
Przekopując internetowe sklepy zobaczyłem, że większość oferowanych sworzni posiada owo przetłoczenie w które ma wejść pierścień zabezpieczający.
Chciałbym wiedzieć z jakimi skutkami może się wiązać zamontowanie takich sworzni, czy w ogóle ktoś się spotkał z takim problemem, czy to zabezpieczenie jest konieczne, czy wystarczy wprasować i dobrze dokręcić sworzeń.
Dodam, iż średnica wynosi 40mm (chyba tyle ile powinna).
Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Pozdrawiam.
Comment