Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nie rowne zawiezszenie.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Auto sciagalo na letnich, sciaga tez na zimowych takze to chyba nie to. Poza tym wniosek padl ze Hania byla stuknieta, chodzi o to co zrobic zeby zniwelowac ta wade autka. Nie oczekuje zeby bylo idealnie ale jakas poprawe.

    Comment


    • #17
      Skąd jesteś? Gdzie robili pomiary? Wywal wykładzinę w bagażniku i zrób zdjęcia, zobaczymy co tam mogło się dziać. Ale wywal całą tak żeby zrobić dokładne zdjęcia.
      - Stuk! Puk!
      - Kto tam?
      - Panewka!

      --- Moje 5D ---

      Comment


      • #18
        Pomiary robili w Kielcach, bo tam mam najblizej. A zdiecje oczywiscje zrobie tylko aparat zalatwie

        Comment


        • #19
          Jak hamujesz i sciąga to też może być wina krzywych tarcz,albo coś z piastą.

          Comment


          • #20
            S6301140.jpgS6301141.jpgS6301142.jpgTroche to trwalo ale nie mialem mozliwosci wczesniej.

            Comment


            • #21
              podłoga wygląda ok na jednym błotniku widać tylko konserwację zapewne po reperaturce

              Comment


              • #22
                Ta konserwacja to podobno dziura tam byla i zaspawano ja. I faktycznie tak bylo bo po zdjeciu zderzaka bylo to widac. Wiec juz zglupialem calkiem, podloga wyglada ok, zawiezszenie wyglada ok, na pomiarach nie zgadza sie az 4,5 mm i auto sciaga. Szukac lepszych fachowcow ktorzy wkoncu dojda co jest grane czy co radzicje?

                Comment


                • #23
                  Zamieszczone przez Ins. Gadzet Zobacz posta
                  No oby bylo tak jak mowisz... nie wiem na ile wiarygodny jest ten pomiar ale zmierzylem odleglosci miedzy kolami i z jednej strony jest rowne 223 cm a z drugiej 222,2 cm.
                  a tył (zbieżność,luzy) sprawdzane ? tył też się ustawia
                  duże lizaki mogą być zmęczone wahacz (oś)się przesuwa nawet do 1cm i ma prawo sćągać
                  sigpic moje autko D16W4VTEC
                  http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=23460

                  Baggy Honda D14Vtec + Turbo 0.4b


                  https://www.youtube.com/my_videos?o=U

                  Comment


                  • #24
                    No to bede sie musial teraz temu co mowisz wiesko przyjrzec bo ju nie bardzo mam pomysl na rozwiazanie roblemu.

                    Comment


                    • #25
                      widzisz autko też mi ściągało przez ponad rok w prawo,cuda robiłem
                      a po wymianie lizaków .najpierw jeden prawy(lewy-kłopoty z odkręceniem szpilek)
                      a jak ostatni na próbę (na chwile) odciągałem,usztywniłem przestało ściągać
                      po wymianie idzie jak po sznurku
                      a potrafiłem byś 3x w siągu tygodnia na zbieżności
                      sigpic moje autko D16W4VTEC
                      http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=23460

                      Baggy Honda D14Vtec + Turbo 0.4b


                      https://www.youtube.com/my_videos?o=U

                      Comment


                      • #26
                        potocznie te tulejki nazywa się nie lizaki tylko cukierki ale bardzo łatwo je sprawdzić autko musi być na lewarku i wtedy fajnie widać czy guma od cukierka jest urwana lub na stacji diagnostycznej też to sprawdzi bez problemu, a przy pourywanych cukierkach właśnie autko myszkuje po drodze, można to samemu wyczuć

                        Comment


                        • #27
                          A jaki to koszt byl? Pytam bo jakby sie okazalo ze wszystko w zawiezszeniu gra to mimo to moznaby wymienic wlasnie np lizaki.

                          Comment


                          • #28
                            nie lizaki tylko cukierki się mówi bo ta tulejka wygląda jak cukierek w papierku zawinięty jest na wahaczu podłużnym z tyłu , koszt cukierka od 45 do ok 120 za oem i polecam wziąść oryginały i masz spokój na długie lata chociaż u mnie cukierki z febi wytrzymały swobodnie 60 tyś i autko sprzedałem i były jeszcze ok ludzie jeszcze polecają NOK-a np 60zł z wysyłka na allegro a wymiana różnie w zależności od mechanika tą tulejkę wymienia się za pomocą młotka nie potrzeby, mniej rozbierania i koszty mniejsze ale ok 30-40zł za tulejkę, tylko sprawdź najpierw czy są dobre bo po co je wymieniać jeśli bedzie wszystko ok

                            Comment


                            • #29
                              Co do jakosci wkladanych czesci mam podobne zdanie jak Ty Jump wiec na czesciach nie bede oszczedzal. A sprawdzic fakt, trzeba choc juz raz je ogladalem i wydawaly sie wporzadku. Zobacze raz jeszcze

                              Comment


                              • #30
                                jasne na stacji za przegląd zawieszenia gość nie weźmie więcej niż 20zł

                                Comment

                                Working...
                                X