Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

H&R czy Eibach do amorków KYB?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • H&R czy Eibach do amorków KYB?

    Witam;

    Planuje wymienić amorki i sprężyny w moim Civicu MB3. Amorki chcę Kayaby, zamienniki serii. Jeśli chodzi o sprężyny to Eibach Pro-Kit -35mm. Mam możliwość kupna używanych sprężyn H&R -30mm. Byłyby troszkę tańsze od nowego Eibacha, ale nie o to chodzi. Ponoć H&R są trochę twardsze. Czy taki zestaw miałby sens? Czy amorki nie byłyby zbyt słabe do tych sprężyn?
    Proszę o wszelkie sugestie dotyczące tych kombinacji.

    Pozdrawiam

  • #2
    Do -40mm można stosować spokojnie amortyzatory seryjne lub ich zamienniki, także Twój plan -30/-35mm - spokojnie do amortyzatorów Kayaby będzie odpowiedni.
    Wiele pozytywów słyszałem nt. Eibach Pro-Kit. Oczywiście nowe, bo do używek tego typu części podchodzę z dystansem.
    Sam osobiście zdecydowałem się na zestaw Eibach Pro-Kit -30mm (ew. -35mm) do mojego MB2 - planuje założyć takowe w przyszłym roku.
    Także uważam , że połączenie sprężyn Eibach + amortyzatorów KYB będzie odpowiednie.

    P.S Pozwyżej -40mm należy stosować już zawieszenie gwintowane (informacja dod.)

    Pozdrawiam.
    EX Civic FN1
    EX Civic ED7
    EX Civic EP2
    EX Civic FD7 FL
    EX Civic FN2
    EX Civic FG1
    EX Civic FD7
    EX Civic EM2
    EX Accord CL3
    EX Accord CG8
    EX Civic MB6
    EX Civic MB4
    EX Civic MB2

    Comment


    • #3
      Amortyzatory będą dobre, a sprężyny bierz Eibach.
      - Stuk! Puk!
      - Kto tam?
      - Panewka!

      --- Moje 5D ---

      Comment


      • #4
        Mam taki zestaw u siebie w QP: amory KYB Exel-G i springi progresywne Eibacha. Sympatycznie siadło, jest sztywniej od serii, ale betonu nie ma. H&R jest twardszą sprężyną, nawet znacznie twardszą od eibacha. Jeśli używasz auta na co dzień, nie katujesz regularnie za zakrętach, to bierz eibacha. Jeśli te H&R są sporo tańsze, to w takim przypadku nie warto dopłacać do eibachów, ale mówię, muszą być sporo tańsze

        Comment


        • #5
          Witam ponownie;

          Dziękuję za Wasze sugestie. Kierując się nimi zakupiłem sprężyny Eibach i amorki Kyb. Na razie wymieniłem jedynie przód i zaczęły się schody. Samochód zawadza przednim zaczepem do holowania prawie o każdy śpiący policjant. Podobnie jest przy zjeżdzaniu z krawężnika, muszę to robić bardzo powoli by nie przyglebić zaczepami. Zdaje sobie sprawę, że dopóki nie obniżę tyłu to występuje na przedniej osi efekt dźwigni i te zaczepy są ciut niżej niż będą docelowo. Mam teraz felgi 14" z oponami 185/60. Czy kołami/oponami da się uratować trochę sytuację? Zostając przy 14" musiałbym założyć 195/60, ale to niezłe balony będą przy tych felgach. Co mogę zrobić z powyższą sytuacją, mieliście takie problemy jak ja? Przy okazji zapytam o gumy usztywniające wkładane w sprężyny. Czy one by coś pomogły przy zjeżdzaniu z krawężników?

          Pozdrawiam

          Comment


          • #6
            Kolego te eibachy i gleba -30 czy -40 to nic. Są fanatycy co mają po -80 i da się jeździć. Po prostu teraz musisz się przyzwyczaić do tego co jest i tak już będzie. To jest cena tego że auto jest ciut niżej.
            - Stuk! Puk!
            - Kto tam?
            - Panewka!

            --- Moje 5D ---

            Comment

            Working...
            X