Witam,
mam taki problem: zbieżność tylnych kół w mojej 5d nadaje się do regulacji (lecz co ciekawe, nie tnie opon), tzn tak wyszło jak robiłem przód (ustawianie komputerowe, nie ręczne z pomocą jakichś przyrządów ze światełkami) - podobno cały tył mam przesunięty w lewą stronę. Diagnosta zajrzał na tył, przymierzył się do odkręcania dwóch śrub alle po chwili stwierdził, że prawdopodobnie zerwie śruby, bo wyglądają na mocno zapieczone (próbował coś tam odkręcać alle skończyło się na niczym). Moje pytanie jest następujące: czy ktoś miał podobny problem i zna jakiś konkretny sposób na te śruby? Mechanik mówił, że jak się zerwie gwint to trzeba rozcinać te miejsca, gdzie wspawana jest nakrętka od śruby, lecz ja wolałbym nie traktować podwozia w taki sposób i zrobić to nieco delikatniej.
Pozdrawiam
qzyck
mam taki problem: zbieżność tylnych kół w mojej 5d nadaje się do regulacji (lecz co ciekawe, nie tnie opon), tzn tak wyszło jak robiłem przód (ustawianie komputerowe, nie ręczne z pomocą jakichś przyrządów ze światełkami) - podobno cały tył mam przesunięty w lewą stronę. Diagnosta zajrzał na tył, przymierzył się do odkręcania dwóch śrub alle po chwili stwierdził, że prawdopodobnie zerwie śruby, bo wyglądają na mocno zapieczone (próbował coś tam odkręcać alle skończyło się na niczym). Moje pytanie jest następujące: czy ktoś miał podobny problem i zna jakiś konkretny sposób na te śruby? Mechanik mówił, że jak się zerwie gwint to trzeba rozcinać te miejsca, gdzie wspawana jest nakrętka od śruby, lecz ja wolałbym nie traktować podwozia w taki sposób i zrobić to nieco delikatniej.
Pozdrawiam
qzyck
Comment