Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wymiana cukierków

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Wymiana cukierków

    Witam, czy ciężko jest samemu wymienic cukierki w tylnim zawieszeniu ? mam zamiar sie za to zabrac, powiadają ze bez palnika cieżko bedzie odkrecic śruby . Siła i determinacja do działania jest


    Wszystko będzie cacy tylko jeszcze 'zawitaj' w odpowiednim dziale. Pozdrawiam. Crisownik
    Last edited by Crisownik; 02-10-2012, 19:47. Powód: notka

  • #2
    Temat dotyczy 5 gena ale nie ma różnicy, zasada ta sama.
    Czy ciężko?? sam zdecyduj
    yoyo.pl to Twoje pierwsze i najlepsze źródło wszelkich informacji, jakich szukasz. Od tematów ogólnych po więcej z tego, czego spodziewasz się znaleźć tutaj, yoyo.pl ma to wszystko. Mamy nadzieję, że znajdziesz to, czego szukasz!

    Comment


    • #3
      Przywitałem sie juz w odpowiednim dziale zawsze ten dział bym na początku :P

      dzięki za link

      Comment


      • #4
        Co do śrub to jest różnie-mnie zdarzały się "łatwe" i "trudne" egzemplarze.
        Warto zastosować jakiś odrdzewiacz (NIE WD40 !!!) i odczekać parę minut.Ryzyko urwania śruby jest zawsze.
        Z cukierkami raczej nie miałem problemów-prasa z naciskiem 12T jest niezawodna.
        Na forum są opisane jakieś sposoby bez prasowe ale jakoś ich nie próbowałem..........
        ビートル ジョン

        Comment


        • #5
          Będzie ciężko Ja po jednym wymienianiu samemu drugi raz wolałem oddać do mechanika coby na prasę wysłał :P (nie, nie u mnie dwa razy, pierwszy był samochód kumpla, we dwoje się męczyliśmy).

          Dodaje jeszcze serwisówkę którą bardzo ciężko dostać dot. wymiany tychże tulei:


          Pozdrawiam wszystkich cieplutko!
          Jakby jakiś link przeze mnie zamieszczony nie działał (z moich wstawek) proszę o prywatną wiadomość. Wrzucę ponownie.

          Comment


          • #6
            kurcze ja pamietam jak w mojej w morawicar wymieniali mi cukierki całą operacja na 2 strony trwała ok 10-15 min na gotowo za pomocą młotka

            Comment


            • #7
              a ja w swojej wymieniłem jedną stronę i miałem nie lada kłopoty, a drugą stronę
              próbuję od połowy roku zlecić i na razie nici (większa część znajomych mechaników
              mówi -sam se wymień lub obrzuca terminami ) hehe
              i nie chodzi o wybicie cukierków ,tylko o odkręcenie wachacza
              Last edited by wiesko126; 26-01-2013, 15:11.
              sigpic moje autko D16W4VTEC
              http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=23460

              Baggy Honda D14Vtec + Turbo 0.4b


              https://www.youtube.com/my_videos?o=U

              Comment


              • #8
                niestety te śruby z wiekiem sa coraz słabsze wiadomo ruda działa

                Comment


                • #9
                  Zamieszczone przez jump23 Zobacz posta
                  niestety te śruby z wiekiem sa coraz słabsze wiadomo ruda działa
                  Palnik i śruba pójdzie bezproblemu

                  Comment


                  • #10
                    No coż w PL sól robi swoje, jednak ja jak odkręcałem swoje to puściły bez większych problemów. Nie dawałem żadnego odrdzewiacza, po prostu małożyłem trochę smaru teflonowego i specjalną wkrętarką z udarem (coś ala pneumatyczna wkrętarka z ASO) odkręciłem. Faktem jest że rdzy nie miałem - po prostu się zapiekły. Na wszelki smerf dałem nowe śróby. Odkęcenie tych śrub to kwestia determinacji, myślenia oraz doświadczenia z tego typu rzeczami. Cukierki można nabijać młotkiem ale jakoś nie mam przekonania, lepiej wciskać je prasą o jakiej pisze BJ. Cukierki nabijane młotkie mogą wejść krzywo (nie muszą) i wtedy zaczynają się kłopoty.


                    Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
                    http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

                    Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
                    http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

                    Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

                    Tęsknota za Hanką jest ciągła.

                    Comment


                    • #11
                      żeby wbijać je młotkiem trzeba mieć przy tym troszkę doświadczenia dlatego dla początkujących lepsza jest prasa

                      Comment


                      • #12
                        jeśli się ma garaż murowany wystarczy odkręcić dwie śruby od cukierka i tyle . podnośnik do góry , skontrować wachacz do ściany deską żeby nie drgał przy wybijaniu i wbijaniu , solidny młotek i troch cierpliwości. niedawno koledze pomagałem przy wymianie obie strony zrobiliśmy w 40 minut. jak by był kanał to by było jeszcze szybciej.

                        Comment


                        • #13
                          Dzisiaj udało mi się kupić duże cukierki OEM( 52385-ST3-G01) w serwisie hondy w Szczecinie w cenie 55zł/szt.

                          Comment


                          • #14
                            bardzo dobra cena udało ci się

                            Comment


                            • #15
                              Jeszcze miesiąc temu, jak się dowiadywałem, były po 140zł/szt.

                              Comment

                              Working...
                              X