Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Amortyzatory

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Amortyzatory

    Witam.
    Mam taki problem w moim civicu, a mianowicie lewa strona jest dużo niżej od prawej i jak wsiądą 4 osoby to po prostu ociera o lewe nadkole opona. Tu moje pytanie, co to może być?
    Sądzę, że to są wybite amortyzatory, jeśli tak to jakie najlepiej kupić? Fabryczne czy jakiś sport?
    Z góry dzięki za pomoc.

  • #2
    Amortyzatory nie mają takiego wpływu na wysokość auta jak sprężyny. Jeśli chcesz poprawić wysokość to wymień sprężyny. Wcześniej trzeba ocenić w jakim stanie ma się amortyzatory żeby za pól roku nie płacić dwa razy za robotę. Od razu wymienić, amortyzator + sprężyna z lewej i prawej strony, bo wtedy tylko to ma sens. Amortyzatory i sprężyny polecam firmy KYB, cena około 160 za amor, i 160 za sprężynę także nie fortuna a prowadzenie się poprawi.
    - Stuk! Puk!
    - Kto tam?
    - Panewka!

    --- Moje 5D ---

    Comment


    • #3
      Dzięki wielkie. Już wiem co i jak. Wyciągnę najpierw sprężyny i zobaczę w jakim one są stanie.

      Comment


      • #4
        To i ja się podepnę, ale tylko żeby potwierdzić słuszność sądów kolegi Miałem to samo, amorki dobre bo sprawdzane na ścieżce specjalnie, po wymianie sprężyn nie ma problemu, mogę znów wozić kpl. osób w samochodzie i nic nie obciera to tak na przyszłość dla kogoś, żeby wiedział że to wina sprężyn na pewno
        Mój szarak

        Comment


        • #5
          Odświeżę żeby nie zakładać nowego tematu otóż mam problem jak koledzy (siedzi lewa strona ) lecz u mnie jednak podejrzewam amor tzn auto co prawda nie dobija do obudowy nawet załadowane,jest sztywne ale co najważniejsze po podniesieniu na lewarku kolonie opada lub jak już po długim czasie opadnie i potem jak postawie stoi już wysoko lecz po jeździe dłuższej znów wraca na dół i tak zostaje

          Comment


          • #6
            Tez bym obstawial amora. Ale zeby sie tak zatarl ze az ciezko chodzi? przeciez to sie nie da tak jechac w sumie tam nic innego nie ma co by moglo powodowac takie efekty. Niebezpieczna sprawa bo przy takiej pracy kolo zapewne traci przyczepnosc
            The 1st. - EJ9
            The 2nd. - ES7
            The 3rd. - FD7
            The 4th. - CU2
            ------------------------------------------------------------------

            ------------------------------------------------------------------

            Comment


            • #7
              ja gdzieś (chyba na Forum) czytałem, że komuś zablokował się całkowicie amortyzator, więc wychodzi na to, że zatrzeć też się może. Najlepiej samemu wymontować część (bo przecież ściągacze do sprężyn kupi się taniej niż trzeba zapłacić mechanikowi za robociznę) i sprawdzić jak działają. Jeśli przypuszczenia się potwierdzą, to ja (oczywiście tego nikomu nie polecam ze względów bezpieczeństwa - nie wiem, jak może zachować się amor przy rozbieraniu) otworzyłbym amortyzator (przeciął, rozciął) aby sprawdzić, co go tak blokuje.

              Comment


              • #8
                Również obstawiam że winny jest amortyzator.

                Zamieszczone przez qzyck Zobacz posta
                ja gdzieś (chyba na Forum) czytałem, że komuś zablokował się całkowicie amortyzator, więc wychodzi na to, że zatrzeć też się może. Najlepiej samemu wymontować część (bo przecież ściągacze do sprężyn kupi się taniej niż trzeba zapłacić mechanikowi za robociznę) i sprawdzić jak działają. Jeśli przypuszczenia się potwierdzą, to ja (oczywiście tego nikomu nie polecam ze względów bezpieczeństwa - nie wiem, jak może zachować się amor przy rozbieraniu) otworzyłbym amortyzator (przeciął, rozciął) aby sprawdzić, co go tak blokuje.
                A później go wywalił I kupił nowe KYB
                - Stuk! Puk!
                - Kto tam?
                - Panewka!

                --- Moje 5D ---

                Comment

                Working...
                X