Witam. Zakupiłem autko z gwintem. Przyglądałem się ustawieniu tegoż zawieszenia i zauważyłem że koła na tylnej osi mają różną wysokość obniżenia. Mierzyłem metrówką i wychodzi 1 cm różnicy.
Chciał bym to wyrównać tylko nie wiem jakich norm się trzymać. Tzn.
-czy trzeba ustawiać wysokość na zdjętym kole i aucie podniesionym na lewarku? (chodzi mi tu o naprężenia żeby czegoś nie uszkodzić)
-czy odkręcając nakrętkę w dół wtedy powiększa się gleba,czy raczej skręcając ją ?
-ile maksymalnie można zostawić gwintu od końca?
Dodam że gwint jest MTS i w brew opiniom bdb się trzyma na zakrętach i nie robi z auta tzw taczki.
Proszę o pomoc. Pozdro.
Chciał bym to wyrównać tylko nie wiem jakich norm się trzymać. Tzn.
-czy trzeba ustawiać wysokość na zdjętym kole i aucie podniesionym na lewarku? (chodzi mi tu o naprężenia żeby czegoś nie uszkodzić)
-czy odkręcając nakrętkę w dół wtedy powiększa się gleba,czy raczej skręcając ją ?
-ile maksymalnie można zostawić gwintu od końca?
Dodam że gwint jest MTS i w brew opiniom bdb się trzyma na zakrętach i nie robi z auta tzw taczki.
Proszę o pomoc. Pozdro.
Comment