Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

negatyw

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • negatyw

    witam , obnizylem swoja honde na mts-ie maksymalnie , opona jest schowana w blotniku z przodu a moj problem wyglada tak,ze przednie kola so pochylone i w ciagu 2 miesiecy zcielo mi opony az do drutow , wie ktos jak mozna wyprostowac te kola ? bo z tego co sie orientuje to na wachaczach nie ma zadnej regulacji . czekam na wasze pomysle

  • #2
    jedynie regulowane górne wahacze , ale to koszt 400-600 zł nieopłacalne

    sigpic moje autko D16W4VTEC
    http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=23460

    Baggy Honda D14Vtec + Turbo 0.4b


    https://www.youtube.com/my_videos?o=U

    Comment


    • #3
      mozecie wykasowac ten post Ale poprostu uwielbiam tych Hondowskich tunerów i ich historię proszę o wiecej bo smiech to zdrowie

      Comment


      • #4
        Czasami mi brak słów na nie których pomysły.. Podstawowe pytanie.:

        Czy zbieżność została ustawiona? Czy ustawienie udało się?
        - Stuk! Puk!
        - Kto tam?
        - Panewka!

        --- Moje 5D ---

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez kamilrojek Zobacz posta
          Czasami mi brak słów na nie których pomysły.. Podstawowe pytanie.:

          Czy zbieżność została ustawiona? Czy ustawienie udało się?
          Podejrzewam, że to byłby przejaw nadmiernego zaangażowania Teraz pozostają nowe opony i takie obniżenie, które pozwoli ustawić geometrię. Alternatywą jest hurtowy zakup opon. I tak mogło być gorzej.

          Comment


          • #6
            kolego Xedotu co to za tytuł Wątka? "negatyw" co on ma nam powiedzieć? negatyw to pod-dział w którym zamieszczamy opinie dot. zawartych transakcji.

            sugeruję to zmienić poprzez edycje inaczej wywalam.
            Kierownik Działu Diesla

            Comment


            • #7
              Kąt pochylenia przednich kół idzie w negatyw (ujemne), kolega opisał problem w pierwszym poście. Jedynie regulowane górne wahacze mogą pomóc, oczywiście zbieżność do sprawdzenia bo przy istotnym obniżeniu, istotnie się rozjeżdża Myśląc o regulowanych górnych wahaczach, miej na uwadze to że jeśli zmniejszysz negatyw rozsuwając górę, koła mogą już nie schować się w nadkole, przez co nie posadzisz auta nisko na gwincie. Coś kosztem czegoś, niestety.

              Odnośnie znacznego obniżania auta, to na dobrą sprawę należałoby luzować większość śrub w zawieszeniu i dociągać po regulacji, z tego względu że tuleje metalowo-gumowe swoje domyślne "luźne" położenie mają względem seryjnej wysokości zawieszenia, po obniżeniu pracują ciągle napięte co znacznie skraca ich żywotność. Tu przewagę mają tuleje poliuretanowe ze względu na inną konstrukcję niż OEM (wewnętrzne tulejki mają możliwość pełnego obrotu w elastomerze).

              Comment


              • #8
                dla jednego jest to jasne dla drugiego jak widać po Forum nie! potem jest 25 wątków w temacie bo wpisując w wyszukiwarce "negatyw" dostaje informacje typu: "nie kupujcie u "gienka13" więc pisze taki forumowicz kolejny powielony post - problem.

                dla mnie bardzo trudno sie szuka tematów w ten sposób - znajduję nie to co chciałbym znaleźć, (i tak jest nie tylko w tym przypadku) więc skoro mi jest trudno znaleźć to co dopiero komuś kto Nas odwiedził ... trzeba Tytuły pisać tak by były jasne i zrozumiałe a nie j/w, "negatyw". Negatyw znają jako kliszę a inni opinię .

                typówki to np. "skacze", "stuka", "nie świeci", "trzęsie się", "walenie", "pierdzi" oraz ... "negatyw"..itp. szału idzie dostać .

                sam wiesz jak to jest mirasek... z mojej perspektywy to jest frustrująca robota .


                zdecydowanie lepiej brzmi i jest łatwiejsze do zlokalizowania temat przykładowo : "obniżone zawieszenie zdziera mi opony" potem niech se pisze o "negatywie" ale po co mi 2 strony po skorzystaniu z szukaj o tym żeby "nie kupować u gienka".
                Last edited by rambo7; 11-06-2012, 11:38.
                Kierownik Działu Diesla

                Comment

                Working...
                X