Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

mały remoncik

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • mały remoncik

    Witam
    Mój problem polega na tym że po wymianie przegubu lewego zewnętrznego odczuwam bicie narastające wraz z rozpędzaniem sie. Do tego dochodzi ściąganie samochodu na stronę przeciwną do strony wymienianego przegubu, czyli na prawą. Co może być nie tak? Dodam że wczoraj po wymianie przegubu miałem awaryjne hamowanie z około 80 km/h do zera ze zblokowanymi koła, być może od tego bicie?
    Drugą część chce poświęć prośbie o pomoc, bo przy wymianie zobaczyłem że większość gum jest zużyta więc stąd moje pytanie, czy można gdzieś dostać zestaw gum i tulejek aby je wymienić? Ewentualnie jakby ktoś mógł by mi zmontować taką listę żebym wiedział czego szukać?
    Licze na waszą pomoc

  • #2
    Jeżeli chodzi o bicie kierowncą nie sądze żeby bicie powstawało od wymiany przegubu. drgań dużo może być przyczyn, krzywa felga ,opona może być zużyta głupi cieżarek spadnie z felgi i juz sie cuda dzieją sćiąganie auta na ktorą kolwiek strone to nic innego jak jechać ustawić zbierzność bo coś muśi bć nie tak!! jezeli chodzi o gumy to nic innego jak mieszki ochronne kupisz bez problemu. nic nie papisałes jakie auto problem tez moze powastawac zależy który przegub wymieniłes moze byc problem nie w zewnetrznym a w wewnętrznym, przyznam ze mój brat miał podobny problem z roverem 600 miał to samo co ty cudował kombinował ,kupowal a co sie okazało podpora przeguba była walnieta

    Comment


    • #3
      musisz sprawdzić zbierzność i na wszelki wypadek wybalansować oponę w zakładzie. To są najczęstsze przyczyny ściągania.


      Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
      http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

      Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
      http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

      Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

      Tęsknota za Hanką jest ciągła.

      Comment


      • #4
        jeśli chodzi o bicie i ściąganie to temat do zamkniecia okazało sie że awaryjne hamowanie połączone z walniętym czujnikiem absu spowodowało wypłaszczenie opony.. przerzuciłem ją na tył i na razie sie jedzie

        Comment

        Working...
        X