Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Zawieszenie

Collapse
X

• Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

• Zawieszenie

Mam zamiar zabrac sie za tylnie zawieszenie Chce zrobic cale tylne zaiwszenie amorki wymienione i zostaly te wachacze ... Wiec tak lepiej jest wymienic wachacze ten gOrny i dolny nie znam sie zabrdzo jak to sie nazywa;p Czy jak mam mozliwosc i prase to te gumy z tulejkami powymieniac? Ktora operacja byla by tansza Prase ma szwagier wiec sam mi to zrobi I Jesli mozecie to dali byscie jakis schemat albo powiedzieli jak to sie nazywa te wszystkie gumy na wachaczach lonczeniach itp Te cukierki jak sie nazywaja ;/ Jestem laikiem

a po co chcesz wszytskie tulejki wymieniac??i robic sobie koszty sprawdz dokładnie które masz do wymiany i tylko te zrob chyba ze masz za duzo kasy mozesz wymieniac wszystko

tu masz schemat tylnego zawieszenia
    Last edited by jump23; 19-05-2011, 14:05.

Comment

zabierasz się za zawieszenie a piszesz: "nie za bardzo wiem jak się nazywa", "szwagier mi zrobi", " dali byście schematy albo powiedzieli jak to się nazywa", "jestem laikiem", podziwiam

Comment

nie polecam wymiany tulejek chyba ze na poliureatany bo za rok bedzie sz je wymieniał od nowa a roboty duzo, jak cos to kupuj całe elementy choc chyba opłaca sie kupic wszystkie tulejki z poliuretanu niz nowy wahacz, to da sie zrobic bez prasy

Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
        Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

Comment

co ty gadasz moze tak nie opłaca sie kupowac zamiennikow tulejek tylko orginalne jak na takie zmienisz mozesz spokonie jezdzic 100tys na dobrym zamienniku pojezdzisz ok 40-50tys przy dobrych wiatrach

Comment

No dobra a te cukierki tak zwane jak sie nazywaja profesjonalnie?

Comment