Witam-jestem tu poraz pierwszy i nie bardzo wiem jak tu się poruszać-posiadam od niedawna honde civiv 2000r poj. 1,4 90 km combi-jest ona na obnizonym zawieszeniu tj. ma sportowe sprężyny-chciałbym je wymienic na zwykle ale nie wiem jak ten temat załatwic gdyż jest ich wiele rodzaji tym bardziej ze to combi-czy moze wie ktos jakie sprężyny muszę kupic?moze ma ktos na sprzedaz? a moze ktoś chciałby się zamienic ja daje swoje sportowe a biorę zwykłe gdyż chcę podniesc moje autko-jestem z okolic bydgoszczy mój nr.tel to -503357245-mam równiez na sprzedaz pięcioramienne alufelgi firmy ronal 16 z oponkami na niskim biezniku-jezdrzę na tych kołach od 2 miesięcy i nie chcę tych kółek poniewaz nie jestem fanem sportowego zawieszenia-jezeli ktos jest zainteresowany lub moze pomóc proszę o kontakt,pozdrawiam
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
sportowe zawieszenie
Collapse
X
-
kupujesz spreżyny takie same jak to wersji 5d
przód przykład https://moto.allegro.pl/sprezyna-spr...538590107.html
tył
co do twojego zawieszenia wstaw ogłoszenie w dziale sprzedam czesci napewno znajdzie sie chetny pozdrawiamLast edited by jump23; 26-04-2011, 21:58.
-
hej to znowu ja w sprawie tych sprężyn-okozało się ze oprucz sprężyn muszę wymienic tez amory -czy masz też amory do mojego autka? jesli tak to napisz mi za ile je odsprzedaz i w środę przelewam pieniądze na Twoje konto-chciałbym poprosic cię o nr Twojego telefonu pozdrawiam!!!
Comment
-
Wiem ze trochę odkopuje ale lepiej odkopać niż walić nowy watek
Nadszedł czas którego bym w życiu nie przewidziałZakupuje sprężynki do lekkiej glebuni. Chodzi o delikatne obniżenie max -30. jeżdżę autem na co dzień i nie chce się męczyć dlatego chce zasięgnąć porad osób które maja taki mod u siebie.
Jak się auto sprawuje po takim zabiegu? Jaka jest szansa ze siadzie niżej niż 'obiecane' przez producenta? Czy coś można zrobić żeby nie siadło niżej? i wreszcie jaki zestawik polecacie? Jak na razie mam na oku tylko Eibacha pro-kit który w sumie jest bardzo chwalony i cenowo rozsądny. Ale może jest jakaś inna dobra marka w podobnej cenie która byłaby porównywalna bądź lepsza?
Sprężyny tak czy siak muszę wymienić bo już nadszedł na to czas. Czy może dać sobie spokój z gleba i założyć nowe seryjne KYB. W sumie cena za komplet KYB jest podobna do tej za komplet Eibacha -30.
Z góry dzięki wielkie za podpowiedzi.The 1st. - EJ9
The 2nd. - ES7
The 3rd. - FD7
The 4th. - CU2
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
Comment
-
Wiesz co, ja mam wprawdzie 5D, alle nie obnizałbym zawieszenia za nic, ze względu na wysokie krawęzniki w mieście i to, ze czasem zdarza mi się jechać drogą, gdzie jest więcej dziur niz być powinno xD a jak załaduję auto na wakacje to w ogóle darłoby chyba po asfalcie
a jak będziesz miał komplet w aucie i jakieś graty to po mojemu nie ma siły zeby nie siadło jeszcze bardziej, a wtedy na nierównościach moze być niemiło :/
Comment
-
Zamieszczone przez qzyck Zobacz postaWiesz co, ja mam wprawdzie 5D, alle nie obnizałbym zawieszenia za nic, ze względu na wysokie krawęzniki w mieście i to, ze czasem zdarza mi się jechać drogą, gdzie jest więcej dziur niz być powinno xD a jak załaduję auto na wakacje to w ogóle darłoby chyba po asfalcie
a jak będziesz miał komplet w aucie i jakieś graty to po mojemu nie ma siły zeby nie siadło jeszcze bardziej, a wtedy na nierównościach moze być niemiło :/
Ech...The 1st. - EJ9
The 2nd. - ES7
The 3rd. - FD7
The 4th. - CU2
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
Comment
-
Krzychu, myślę że lekkie obniżenie -30 Ci nie zaszkodzi. Przecież to nie jest tak że skok sprężyny ori i obniżanej jest identyczny. Na ori będzie większy skok ale będzie bardziej bujać a na obniżonej mniejszy i będzie trochę twardziej. Co innego jak byś chciał ostro obniżyć to wtedy efekt wspomniany powyżej masz na bank. Poza tym takie lekkie obniżenie zakładasz do seryjnym amorów. Ostra gleba wymaga zmiany amora najlepiej wtedy montować cały zestaw.
Comment
-
W razie czego zawsze można miedzy zwoje tylnych sprężyn wkręcić gumowy pierścień tak aby nie siadały za bardzo - mam takie coś obecnie bo jak siadło 2 osoby z tylu to dobijało do końca aż zdarzało się ocierać. Wiec chyba sprężynki proszą już o pokój :P
Cos takiego mniej więcej:
KLIK
Mam jeszcze chwile na przemyślenia ale straszliwie kusi mnie ta delikatna glebunia
Dzieki chłopaki za podpowiedzi i argumentyThe 1st. - EJ9
The 2nd. - ES7
The 3rd. - FD7
The 4th. - CU2
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
Comment
-
Crisownik nie ma się czego bać, gleba -30 czy -40 to nie żaden hardcore, łamanie kręgosłupa i wypadające plomby z zębów !!! komfort jazdy w takim wypadku wcale nie ulega pogorszeniu.
auto będzie ciut sztywniejsze dzięki czemu lepiej sie je czuje.na koleinach nie będzie bujało jak statkiem na morzu, będzie stabilnie się zachowywało na nierównościach i dużo lepiej prowadziło się w zakrętach.
pamiętam parę lat temu miałem fiata tipo i kupiłem zestaw czerwonych sprężyn H&R -40 , które zanim założyłem przeleżały pół roku w garażu bo podobnie ja ty miałem obawy, że "łoo boshe co to bedzie na tych dziurach i te krawężniki ohhh,ahhh" i opinie ludzi, którzy nigdy nie obniżali, że gleba to zło dla auta , dla kierowcy i wogóle masakra.
po założeniu sprężyn na auto zgodnie z opisem producenta ( H&R ) auto poszlo -40mm niżej. zachowanie na drodze pod każdym względem poprawiło się o 100%, nie mogłem sobie wtedy wydarować, że tak długo zwlekałem. honda vti już fabrycznie była ciut sztywniejsza niż normalne 5D, niemiec założył dodatkowo sprężyny niebieski -30 miękkie.
nie jestem żadnym hardcorem ale od razu po zakupie wywaliłem te niebieskie i założyłem czerowne H&R -40 z czego jestem mega zadowolony. auto prowadzi się wyśmienicie i wygląda lepiejnie ma problemów z progami zwalniającym ( trzeba tylko zwolnić do 5km/h )... krawężniki ? ja po krawężnikach nie jeżdżę ( również przypominam nie którym, że honda civic to nie terenówka ), a przy parkowaniu przodem trzeba się tylko nauczyć nie dobijać kołami do krawężnika i tyle.
Last edited by Avenger85; 11-01-2013, 09:47.Civic VTi B18C4 182 HP
Comment
-
Podziękował za opinie
Czyli spokojnie można -30 zakładać. z tego co słyszałem to pro-kit jest dobry do seryjnych amortyzatorów wiec chyba będzie pro-kit.
Ale to jeszcze chwila. Przeczekać ewentualne śniegi i mrozy. Moze przy zmianie kol na letnie od razy zmienię sprężynki.The 1st. - EJ9
The 2nd. - ES7
The 3rd. - FD7
The 4th. - CU2
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
Comment
-
Zamieszczone przez Avenger85 Zobacz postakrawężniki ? ja po krawężnikach nie jeżdżę ( również przypominam nie którym, że honda civic to nie terenówka ), a przy parkowaniu przodem trzeba się tylko nauczyć nie dobijać kołami do krawężnika i tyle.
Comment
-
nie da sie mieć wszystkiego. po obniżeniu uzyskujemy świetne prowadzenie, trzymanie się w zakrętach, lepszy wygląd ... w zamian trzeba troszkę bardziej uważać na wysokie krawężniki.
moje VTi seryjnie było niższe i sztywniejsze teraz jest jeszcze -40mm i jakoś jeżdżąc przez 2 lata nie urwałem ani nie połamałem zderzaka...
obiżone zawieszenie to nie żaden dyskomfort ale wręcz przeciwnieCivic VTi B18C4 182 HP
Comment
-
Zamieszczone przez Avenger85 Zobacz postaobiżone zawieszenie to nie żaden dyskomfort ale wręcz przeciwnie
Comment
-
Dobra Panowie,
Zapadła decyzja. Po przeczytaniu miliona opinii i ocen doszedłem do wniosku że do standardowego amortyzatora najlepiej nada się właśnie Eibach -30. Patrzyłem jeszcze na Vogtlandy ale cholera są gdzieś ze 300PLN droższe.
Teraz moje pytanie: Gdzie najlepiej kupić? Na allegro znalazłem u jednego sprzedawcy 508PLN za komplet z przesyłką. Nie wiem czy to dobra cena dlatego wolę się upewnić.
Chodzi dokładnie o te:
K L I K
Z góry dzięki za informacje.The 1st. - EJ9
The 2nd. - ES7
The 3rd. - FD7
The 4th. - CU2
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
Comment
Comment