Witam wszsystkich
Mam mały problem z moją honda civic mianowicie podczas skręcania słychac chropot oraz trzeszczenie
byłem u mechanika nawet nie jednego.. i każdy ma inną teorie a wiadomo po co wymieniać połowę auta.
przykładowe teorie
1) przeguby - sprawdzone to nie to
1) układ kierowniczy
2) sworzeń wahacza górnego - smar się skonczył gumy ocierają i przez to trzeszczą dodatkowo teflon się nagrzewa i zwiększa swoją objętość co prowadzi do powyższego chropotania i trzeszczenia. Dodam iż problem pojawia się tylko gdy jest ciepło/gorąco - po deszczu czy w zimie wszystko było ok
dodtkowe pytanie czy sworzeń górny można wymienić osobno czy razem z wahaczem.
Mam mały problem z moją honda civic mianowicie podczas skręcania słychac chropot oraz trzeszczenie
byłem u mechanika nawet nie jednego.. i każdy ma inną teorie a wiadomo po co wymieniać połowę auta.
przykładowe teorie
1) przeguby - sprawdzone to nie to
1) układ kierowniczy
2) sworzeń wahacza górnego - smar się skonczył gumy ocierają i przez to trzeszczą dodatkowo teflon się nagrzewa i zwiększa swoją objętość co prowadzi do powyższego chropotania i trzeszczenia. Dodam iż problem pojawia się tylko gdy jest ciepło/gorąco - po deszczu czy w zimie wszystko było ok
dodtkowe pytanie czy sworzeń górny można wymienić osobno czy razem z wahaczem.
Comment