Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

spawanie kolektora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • spawanie kolektora

    witam mam pytanie czy jest możliwośc pospawanie kolektora ,wymienił bym go ale u mnie jest połączony z katalizatorem i kosztuje majątek 2000 pln nowy,jeżeli tak to ile może to kosztowac i gdzie w warszawie można to zrobic.

  • #2
    Jak połączony z katalizatorem? Nie ma między nimi połączenia za pomocą śrub? Szczerze mówiąc nigdy nie spotkałem się z przypadkiem który opisujesz, ale czy nie warto byłoby kupić nowy kolektor założyć tak jak powinien być i co najwyżej dospawać do niego stary katalizator?

    Comment


    • #3
      w civicu D16Y7 wersja coupe 6 generacja tak właśnie jest, jak sie kupuje to w całości kolektor z katalizatorem . U mnie jest pęknięcie około 6 cm spaliny widać że uciekają z pod maski jak się stanie np. na światłach. Myślę o pospawaniu tylko nie wiem czy to jest dobre rozwiązanie , na nowy mnie nie stać szczerze mówiąc bo jak mi powiedział człowiek który może mi to ściągnąć że może nawet kosztować ponad 2000 pln .

      Comment


      • #4
        Są kolektory zintegrowane z katem, nie wiem jak to w Hondzie wygląda, natomiast wiem jak jest w Oplu

        Osobiście kupiłbym jakiś 4-2-1 czy to OEM czy jakiś ebay, i dołożył emulator drugiej sondy lambda, było o nim już pisane na forum.

        Comment


        • #5
          ja miesiąc temu spawałem pękniecia na kolektorze (bez zdejmowania go) i jest malina.
          zapomniałem dodac ze w jozefowie k. Otwocka.
          Last edited by Alter85; 06-04-2010, 13:19. Powód: dodanie info

          Comment


          • #6
            Miałem podobny problem. Udało mi się kupić dobry kolektor z katem u Ralfa na szrocie i jest ok.Wcześniej chciałem zespawać ale powiedzieli około 200zł.Ten co kupiłem kosztował 300zł.U mojego syna w D16Y7 założyliśmy z allegro 4-2-1 z kwasówki i jest dobrze. Tam też był pęknięty.W D16Y7 jest tylko jedna sonda i niema z tym problemu,emulator jest niepotrzebny

            Comment


            • #7
              Kurde też mam VI coupe z d16y7, ta sama historia z pękniętym kolektorem, pospawałem go z rok temu w Łomiankach, ale znowu pękł... Mam używany kolektor 4-2-1 z D16Y8 albo D16Z6 (niepamiętań ale jeden z nich), miałem go założyć rok temu, ale mechanik mi odradził bo powiedział że trzeba by kombinować z resztą wydechu bo inna średnica jest itp... (podejrzewam że bał się odkręcić). Jako że resztę wydechu mam już w opłakanym stanie, to tu się rodzi moje pytanie, czy gdybym skompletował wydech od VI coupe 125 KM to by wszystko pasowało(oczywiście kat by się zastąpiło jakąś tańszą alternatywą)?? Czy odbiło by się to jakoś na osiągach?? Gdzie taki układ mogę w miarę rozsądnie (cena/jakość) dostać?? Dodam że jestem dosyć laikiem w tych sprawach...

              Comment


              • #8
                Tylko pytanie-spawaliście elektrodami zwykłymi czy do żeliwa?
                Bo jak tymi pierwszymi to szkoda zachodu-po jakimś czasie peknie z powrotem
                ビートル ジョン

                Comment


                • #9
                  Szczerze mówiąc nie mam pojęcia, ale sądzę że skoro poszedł po niecałym roku to zwykłe... Znacie jakiś dobry sklep internetowy z układami wydechowymi?

                  Comment

                  Working...
                  X