Siemanko,
Pacjent to Civic VI Coupe EJ6 silnik D16Y7. Chcę wymienić u siebie kolektor wydechowy na 4-2-1 ale obecnie posiadam kolektor z zintegrowanym katalizatorem, jako że nie chcę się pozbywać katalizatora chciałem wspawać pomiędzy 2-1 a tłumikiem środkowym kata sportowego.
Moje pytanie, czy ktoś ma doświadczenie z montażem kata w takim miejscu? Mierzyłem przestrzeń która tam jest i wydaje mi się że jest tam dużo miejsca, ale np. nie wiem czy nie będzie problemu z cięgnami skrzyni biegów.
Obecnie rozważam 3 katy o wymiarach:
- Okrągły, średnica 122mm długość 260mm
- Okrągły, średnia 112mm długość 233mm
- Płaski, szerokość puszki 160mm, wysokość puszki 100mm, długość całkowita 310mm
Najbardziej przekonuje mnie ten płaski bo wtedy na pewno nie zmniejszę sobie prześwitu, z drugiej strony jest on najszerszy.
Pacjent to Civic VI Coupe EJ6 silnik D16Y7. Chcę wymienić u siebie kolektor wydechowy na 4-2-1 ale obecnie posiadam kolektor z zintegrowanym katalizatorem, jako że nie chcę się pozbywać katalizatora chciałem wspawać pomiędzy 2-1 a tłumikiem środkowym kata sportowego.
Moje pytanie, czy ktoś ma doświadczenie z montażem kata w takim miejscu? Mierzyłem przestrzeń która tam jest i wydaje mi się że jest tam dużo miejsca, ale np. nie wiem czy nie będzie problemu z cięgnami skrzyni biegów.
Obecnie rozważam 3 katy o wymiarach:
- Okrągły, średnica 122mm długość 260mm
- Okrągły, średnia 112mm długość 233mm
- Płaski, szerokość puszki 160mm, wysokość puszki 100mm, długość całkowita 310mm
Najbardziej przekonuje mnie ten płaski bo wtedy na pewno nie zmniejszę sobie prześwitu, z drugiej strony jest on najszerszy.