Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

kolektor 4-2-1 a reszta wydechu D14A3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • kolektor 4-2-1 a reszta wydechu D14A3

    Dzień dobry.
    Postanowiłem zakupić do mojej hondy civic VI niemca rocznik 2000 zakupić taki kolektor.
    Kolektor 4-2-1
    Owe dziadostwo już do mnie idzie ale w między czasie mam pare pytań.
    Wyczytałem że w mojej hani jest 2 lambda i przy wywalaniu kata należy dać emulator lambdy o co dokładnie chodzi?
    Czy śruby ze starego kata będą pasować czy muszę sie zaopatrzyć w nowe a jak tak to gdzie?
    Czy bandaż termiczny jest konieczny a jak tak to jaki?
    Jako że do wydechu już nie chce wracać to chciał bym odrazu wymienić kata na strumienice w obudowie kata oraz tłumik końcowy możecie cos polecić?

    Wiem że dużo pytań ale proszę o poradę

  • #2
    Odkopuje, jest w końcu ta druga sonda lambda w D14A3 96r bo podobnież nie.

    Comment


    • #3
      Masz jedną sondę na wysokości chłodnicy wody.

      Meizu M2 Note

      Comment


      • #4
        Czyli tylko jedna w wydechowym, to elegancko, dziękuje bardzo, a w których była druga sonda? D14z1?

        Comment


        • #5
          Tutaj jest wszystko:
          https://japancars.ru/index.php?route...MT&xgrade=1.4I








          Comment


          • #6
            Ojoj pa ruski to tak średnio , no ale dziękuje

            Comment


            • #7
              Przecież tu mozna palpitacji dostać...


              RUSKI.jpg
              Last edited by m26; 16-08-2017, 22:56.

              Comment

              Working...
              X