Dzień dobry.
Postanowiłem zakupić do mojej hondy civic VI niemca rocznik 2000 zakupić taki kolektor.
Kolektor 4-2-1
Owe dziadostwo już do mnie idzie ale w między czasie mam pare pytań.
Wyczytałem że w mojej hani jest 2 lambda i przy wywalaniu kata należy dać emulator lambdy o co dokładnie chodzi?
Czy śruby ze starego kata będą pasować czy muszę sie zaopatrzyć w nowe a jak tak to gdzie?
Czy bandaż termiczny jest konieczny a jak tak to jaki?
Jako że do wydechu już nie chce wracać to chciał bym odrazu wymienić kata na strumienice w obudowie kata oraz tłumik końcowy możecie cos polecić?
Wiem że dużo pytań ale proszę o poradę
Postanowiłem zakupić do mojej hondy civic VI niemca rocznik 2000 zakupić taki kolektor.
Kolektor 4-2-1
Owe dziadostwo już do mnie idzie ale w między czasie mam pare pytań.
Wyczytałem że w mojej hani jest 2 lambda i przy wywalaniu kata należy dać emulator lambdy o co dokładnie chodzi?
Czy śruby ze starego kata będą pasować czy muszę sie zaopatrzyć w nowe a jak tak to gdzie?
Czy bandaż termiczny jest konieczny a jak tak to jaki?
Jako że do wydechu już nie chce wracać to chciał bym odrazu wymienić kata na strumienice w obudowie kata oraz tłumik końcowy możecie cos polecić?
Wiem że dużo pytań ale proszę o poradę
Comment