Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Pytanie kolektor wydech 4-2-1 + ssacy d15z6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Pytanie kolektor wydech 4-2-1 + ssacy d15z6

    Witam
    Mam takie pytanie czy warto jest zakladac kolektor 4-2-1 z nierdzewki chinczyk od jarusnet i kolektor ssacy z d15z6 do silnika 1.4? Czy da to wieksza moc? I czy cos po drodze trzeba jeszcze robic? Prosze o odpowiedz

  • #2
    Poczytaj na forum... Duzo jest w tematach kolektorow napisane...

    O 4-2-1 sie nie wypowiadam bo nie mialem, ale w D14Z2 mialem zalozony ssacy z D15B7 (ponoc lepszy a na pewno tanszy) i roznice odczulem... Nie bylem robic pomiarow przed ani po zmianie ale moje odczucie bylo dosc wyrazne...

    Jak zrobisz ssacy do tego 4-2-1 i porzadny wydech to spokojnie poczujesz przyrost mocy.... Nie bedzie to szatan ale bedzie lepiej.
    The 1st. - EJ9
    The 2nd. - ES7
    The 3rd. - FD7
    The 4th. - CU2
    ------------------------------------------------------------------

    ------------------------------------------------------------------

    Comment


    • #3
      Mhm ok a powiedz mi czy katalizator wycinales? Czy to cos daje? Bo jezeli sie wytniw to wiadomo przegladu nie przejdzie legalnie

      Comment


      • #4
        Mi sie katalizator rozsypal wiec zastapilem go strumienica w obudowie kata. Ja dodatkowo mialem druga sonde wiec musialem sie bawic w emulatory itd.... Z przegladem niemialem problemu bo 1 ze strumienica wygladala jak katalizator a 2 ze nigdy mi nie robili analizy zpalin na badaniu technicznym. A nawet jesli by robili to na gazie chyba nie powinno byc z tym problemow (tak mi sie zdaje).
        The 1st. - EJ9
        The 2nd. - ES7
        The 3rd. - FD7
        The 4th. - CU2
        ------------------------------------------------------------------

        ------------------------------------------------------------------

        Comment


        • #5
          A czyli wlasnie jeszcze wroce caly wydech czy koncowy trzeba zmienic? Bo mam wszyatko seryjne nic nie bylo ruszane

          Comment


          • #6
            Jak robić wydech to cały trzeba. Zwiększyć nieco średnicę. Sam końcowy poza dźwiękiem nic nie zmieni.

            Tapatalk just kicked in Yo!
            The 1st. - EJ9
            The 2nd. - ES7
            The 3rd. - FD7
            The 4th. - CU2
            ------------------------------------------------------------------

            ------------------------------------------------------------------

            Comment


            • #7
              Pierwszy podstawowy mod w 1.4 to kolektor dolotowy.O przegląd nie ma się co bać,bo te katy potrzebują bardzo wysokiej temperatury żeby działały, a przy pomiarach na stacji i tak jej nie ma.

              Comment


              • #8
                To ostatnie pytanko jak zaloze ssacy od d15 twn kolektor 4-2-1, bez wycinania kata zmieni mi to cos w sensie moc ? Bo jezwli bym mial robic caly wydech to tak srednio mi sie to oplaca jak widze bo mam dobry

                Comment


                • #9
                  Oczywiście że zmieni. Wiadomo że z kompletnym wydechem by było coś lepiej.

                  Tapatalk just kicked in Yo!
                  The 1st. - EJ9
                  The 2nd. - ES7
                  The 3rd. - FD7
                  The 4th. - CU2
                  ------------------------------------------------------------------

                  ------------------------------------------------------------------

                  Comment


                  • #10
                    A co do uszczelki zaleca sie wymienic na nowa czy zostawic stara od ssacego? I czy to pozniej trzeba stroic czy nic nie potrzeba? I wlasnie jak to wyglada zaleca sie owiniecie bandazem ten kolektor 4-2-1 ?

                    Comment


                    • #11
                      Zamieszczone przez daro96 Zobacz posta
                      A co do uszczelki zaleca sie wymienic na nowa czy zostawic stara od ssacego? I czy to pozniej trzeba stroic czy nic nie potrzeba? I wlasnie jak to wyglada zaleca sie owiniecie bandazem ten kolektor 4-2-1 ?
                      na ssącym z b7 + wydechem komp se poradzi z korektą map
                      a uszczelkę pod ssącym mus zmienić , ,jest kanał wodny na 90 % będzie leciało ,
                      i na bank porozrywa się
                      powodzenia ze skrobaniem na głowicy
                      sigpic moje autko D16W4VTEC
                      http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=23460

                      Baggy Honda D14Vtec + Turbo 0.4b


                      https://www.youtube.com/my_videos?o=U

                      Comment


                      • #12
                        Ok dzieki wszystkim za pomoc juz wiem na czym stoje na dniach bede sie bawil

                        Comment


                        • #13
                          Jak chcesz tam dłubać częściej,to od razu ukaj temcznej,jest wielorazowa.
                          Pod przepustnicę też by się przydała.

                          Comment


                          • #14
                            O wlasniw i teraz jeszcze pytanko, czy te uszczelki mam kupowac pod 1.5 czy pod 1.4? I jakbys mogl polecic gdzie takie obie uszczelki bym dostal to by bylo super

                            Comment


                            • #15
                              Ja polecam: jdmshop.eu
                              Zawsze byłem zadowolony z zakupów.

                              Comment

                              Working...
                              X