Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Tłumik sportowy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tłumik sportowy

    Cześć, chciałem zapytać czy sportowy tłumik WM Sport jest w miarę dobrym tłumikiem sportowym ?

    https://racingstreet.pl/tlumik-sport...er-p-5536.html głównie o takim myślałem do mojej D14Z2 1.4 iS, czy taki tłumik ma w miarę fajny odgłos bassowy ? i nie zerdzewieje od razu po użytkowaniu miesiąca :P
    Albo jakie polecilibyście mi do mojego samochodu Civic VI EJ9 D14Z2 1.4 iS 90KM tłumik sportowy z fajnym agresywnym dźwiękiem tak do 200 zł ?

  • #2
    Zrób przelot, dolot i stożek to zyskasz na mocy coś i dzwięku, a te wszystkie wm drą ostro jape więc jak wolisz Z trwałością słabo takze.

    Kiedyś chciałem do D13B2 to wsadzić, ale na szczęście skutecznie wybili mi ten pomysł
    Last edited by Czaras; 24-06-2015, 13:40.
    ,,Co Dwa wałki to nie jeden''

    Comment


    • #3
      Zamieszczone przez Czaras Zobacz posta
      Zrób przelot, dolot i stożek to zyskasz na mocy coś i dzwięku, a te wszystkie wm drą ostro jape więc jak wolisz Z trwałością słabo takze.

      Kiedyś chciałem do D13B2 to wsadzić, ale na szczęście skutecznie wybili mi ten pomysł
      Odpuść WM, rdzewieją, drą jape i jak dla mnie pierdzą, ale jak kto lubi. Też miałem ten plan co Czaras ale odpuściłem czytając negatywne opinie o nich...

      Co do tłumików... słyszałem dopre opinie o Proexsie:
      https://saiti.home.pl/final/index.ph...ath=68_151_234
      Albo Oem looki M-tech ale nie wiem gdzie i u kogo to szukać. Ogólnie jeśli chcesz zyskać tylko dźwięk to sam tłumik da ci połowe sukcesu, pomyśl jeszcze o dolocie. Najlepiej było by wstawić 4-2-1

      Tutaj jest film na temat tego RM co wrzuciłeś u siebie:


      a tu Proex vs WM


      Dla mnie Proex wypada lepiej ale kwestia gustu
      Last edited by m_isie_k; 24-06-2015, 14:03.
      sigpic
      Moja piękna - http://www.civicforum.pl/showthread....stia-EG3-D13B2
      Custom Buggy 126p - http://www.civicforum.pl/showthread....t=custom+buggy

      Comment


      • #4
        Osobiście wybrałbym Twin loopa OBX Obecnie mam Proex przelotowy 2" i nie narzekam. Jak ma być cicho to jest cicho, jak ma być głośno to jest głośno. Polecam tłumik od nich. Dopasują Ci nawet dźwięk na podstawie filmiku z neta

        Comment


        • #5
          Drogie te części tuningowane...

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez Czaras Zobacz posta
            Zrób przelot, dolot i stożek to zyskasz na mocy coś i dzwięku, a te wszystkie wm drą ostro jape więc jak wolisz Z trwałością słabo takze.
            I w taki sposób podniosłeś moc w 1.3 lub 1.4 ? Bardzo chciałbym zobaczyć wykres z hamowni przed i po zrobieniu przelotu w wolnossącym silniku małej pojemności... w końcu by się skończyło to wypisywanie głupot w internecie ...

            Kolego Damian tłumików marki WM sport trzymaj się z daleka. Podobnie jak pseudo mugenów z silencer'ami itp. Na tanio możesz zrobić sobie kolejną pierdzącą z daleka hondę i tyle. Jakikolwiek normalny sportowy tłumik końcowy bedzie zaczynał sie od 200zł w górę. Godnę uwagi będzie np. RM Motors, Montii, Ulter
            Civic VTi B18C4 182 HP

            Comment


            • #7
              https://saiti.home.pl/final/index.ph...product_id=704 tego zakupię tylko nie wiem jaką średnicę wybrać, seryjną czy może inną ?

              Comment


              • #8
                kolegą zajmujący się strojeniem samochodów rowniez sportowych i rajdowych kiedyś wspominał mi ze od wszelkich tłumików "sportowych" z dala się trzymać bo nic nie dają poza dźwiękiem..raczej hukiem.lepiej sobie założyć tłumik od mocniejszej wersji danego samochodu..np masz d16 to włożyć od b18
                Mój szarak

                Comment


                • #9
                  Witam, zastanawiam się nad kupnem końcowego tłumika od firmy Proex ale po obejżeniu tego filmiku https://www.youtube.com/watch?v=J8b2ECEZvxk to zaczynam się zastanawiać czy na pewno jest dobrej jakości. Jak sądzicie? Miał ktoś kłopot z tłumikami proexa?

                  Comment


                  • #10
                    Film z 2011... Mialem Proexa i z tego co wiem pozniej nowy wlasciciel na nim jezdzil i nic sie nie dzialo.
                    The 1st. - EJ9
                    The 2nd. - ES7
                    The 3rd. - FD7
                    The 4th. - CU2
                    ------------------------------------------------------------------

                    ------------------------------------------------------------------

                    Comment


                    • #11
                      Ja mam końcowy proexa od 2013 roku i nic się nie dzieje

                      Comment


                      • #12
                        Zamieszczone przez Avenger85 Zobacz posta
                        I w taki sposób podniosłeś moc w 1.3 lub 1.4 ? Bardzo chciałbym zobaczyć wykres z hamowni przed i po zrobieniu przelotu w wolnossącym silniku małej pojemności... w końcu by się skończyło to wypisywanie głupot w internecie ...
                        taa.. Twoim zdaniem przelot i dolot nic nie dadza? Bardzo ciekawe naprawde.. Wszyscy tak robią więc jest to czymś poparte,ale coz.. Posiadasz internet,poczytaj, popatrz na wykresy i nie pisz farmozonów. U siebie tego nie robiłem w 1.3, bo wolałem kupić b16
                        Last edited by Czaras; 05-04-2016, 11:12.
                        ,,Co Dwa wałki to nie jeden''

                        Comment


                        • #13
                          Marios, film jest z 2011 roku to raz. Dwa - teraz mamy tłumiki z pełnej nierdzewki, więc takie coś się nie stanie. Trzy - o tej sytuacji dowiedzieliśmy się od osób trzecich, które nas poinformowały, że taki film jest w sieci. Właściciel słowem się nie odezwał, nawet gdy do niego pisaliśmy - zero odpowiedzi. Podejrzewamy, że to chyba igraszki konkurencji, bo serio - cały proces technologiczny przetrzepaliśmy po obejrzeniu tego filmu i skwitowaliśmy "to wymysł, niemożliwe".

                          Jak coś takiego stanie się u Ciebie to obiecuję, że przyjadę, wymienię tłumik na nowy i jeszcze oddam kasę za poprzedni Totalnie niemożliwe przy nierdzewce

                          Comment


                          • #14
                            Pytanie mam do użytkowników samochodów posiadających tłumiki sportowe czy też dające lekki pomruk. Co wsadzić żeby nie darło ryja a dawało przyjemny dźwięk. Posiadam silnik 1.5 vtec eco. Ktoś tu wspominał o wsadzeniu silnika z mocniejszej wersji. pytanie co da wsadzenie tłumika z 1.6 czy 1.8 do 1.5 ? bo tłumik wciąż nie jest sportowy. Proszę o opinie

                            Comment


                            • #15
                              Chcesz tanio i dobrze? To środkowy weź od 2.2 diesel,znajdź na Allegro,każ upitolić rury które nie sa Ci potrzebne,a poza tym gniją i zwiększają koszt przesyłki.
                              Ta tutka to Aluminiowana Futaba,w środku niezniszczalna,po przetarciu szmatą z benzyną z wierzchu wyglada jak nowa.
                              Do tego Tak jak pisał Mixturant,znajdź twin loopa i pospawaj to na dwóch calach.Może OBX tani nie jest,ale jest do jazdy z rodziną i do zwalania tynku jak depniesz.Jedzie jak trzeba i nie musisz stawać przed wyborem czy chcesz mieć mocniejszy dół czy górę,ja na codzień zapinam piątkę i jadę za wszystkimi jak nie ma gdzie wyprzedzić,a jak trzeba to wióry lecą.
                              Na aucie też siedzi odpowiednio,da się staba wsadzić i wygląda w miarę zacnie ,a nie jak rynna jakaś.



                              EDIT: Coś takiego https://allegro.pl/honda-accord-vii-...074549134.html
                              Last edited by m26; 03-05-2016, 21:39.

                              Comment

                              Working...
                              X