Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

sonda lambda w katalizatorze silnik d14z1 90km rocznik 99r z pionowa przepustnica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • sonda lambda w katalizatorze silnik d14z1 90km rocznik 99r z pionowa przepustnica

    Witam, Szanownych posiadaczy hondy mam pare pytan odnosnie sondy labda w katalizatorze poprostu przestala mi dzialac teraz pytanie dla osob ktore mialy ten sam problem 1 czy muze kupic sonde orginalna? w hondzie cena 1022zl 2 czy da sie czyms to zamienic? 3 czy da sie ja jakos obejsc? prosze o odpowiedz bo nie mam kasy zeby wydac na sade za 1022zl dziekuje za kazda odpowiedz

  • #2
    Przestala dzialac w jakim sensie? Wywala blad? jaki blad?

    ja u siebie wymienialem i kupowalem sonde NGK - innej nawet nie kupuj bo wcale nie musi dzialac.

    Ja kupowalem sonde uniwersalna NGK bez wtyczki - wtyczka przekladana ze starej sondy. Zrobilem tak, ze stara sonde z kolektora przelozylem za katalizator a nowa wkrecilem na kolektor.

    Sonde NGK kupilem za niecale 200PLN:



    Zlecilem mechesowi przelozenie wtyczki. Tylko z gory powiedz zeby nie lutowal tylko uzyl konektorkow ktore sa w pudelku z sonda. Zreszta jest instrukcja jak sie to powinno zrobic poprawnie.

    Przejechalem juz w tej konfiguracji ze 30tys. km i wszystko biega bez najmniejszych problemow.

    Dodam ze silnik mamy identyczny tyle ze D14Z1 mial fabrycznie 75KM

    PS. polecam lekturę regulaminu forum w szczególności pkt. 2
    Last edited by Crisownik; 21-08-2014, 11:41.
    The 1st. - EJ9
    The 2nd. - ES7
    The 3rd. - FD7
    The 4th. - CU2
    ------------------------------------------------------------------

    ------------------------------------------------------------------

    Comment


    • #3
      dziwne bo pisze na nim 66kw

      Comment


      • #4
        To moze masz D14Z2?

        A to co pisze w dowodzie to sie nie przejmuj... rozne rzeczy potrafia wpisac.

        Tak czy inaczej nic to nie zmienia czy jest to Z1 czy Z2 (jedyne co to mozesz miec zwezke pod przepustnica i wtedy faktycznie miec 75KM)
        The 1st. - EJ9
        The 2nd. - ES7
        The 3rd. - FD7
        The 4th. - CU2
        ------------------------------------------------------------------

        ------------------------------------------------------------------

        Comment


        • #5
          szkoda ze teraz tego posta czytam bo jestem lzejszy o 200zl tyle skasowal mnie elektryk wczoraj za dobranie pinow bo sonde mialem druga tylko nie mialem pojecia czy dziala i jak wpiac piny tak bym zerrznol od tej co jest w kolektorze bo jest taka sama ale za nauke trzeba placic dzieki i zamykam temat

          Comment


          • #6
            Panowie wiecie może gdzie dostanę dedykowany emulator sondy właśnie tej z kata (albo chociaż schemat) bo denerwuje mnie ta żółta kontrolka na desce a kata nowego nie zamierzam kupować

            Comment


            • #7
              Ja aktualnie uzywam takiego cuda:



              tyle ze ja mam prosty a nie pod katem - ale pod katem bedzie lepszy.

              Co do emulatorow elektronicznych to nie pomoge niestety.
              The 1st. - EJ9
              The 2nd. - ES7
              The 3rd. - FD7
              The 4th. - CU2
              ------------------------------------------------------------------

              ------------------------------------------------------------------

              Comment


              • #8
                Witam Panowie. Problem z sondą lambda następujący - silnik 1,4 D14Z2. Objawy - falowanie obrotów na ciepłym silniku (nie zawsze, raz tak, raz nie), podwyższone spalanie. Diagnostyka - błąd PO131 - zbyt niskie napięcie, PO141 - odwód grzewczy sondy lambda - zakłócenie działania. Sonda została wymieniona na DENSO - brak poprawy. Przez tydzień nie było objawów, teraz powróciły. Co poradzicie, bo już na tę sondę wydałem 260 zł i trochę denerwujące jak nadal nie działa. Mechanik powiedział, że sprawdzi kable, jednak to może być wina kabli, czy jednak sonda musi być "odpowiednia" ? Dzięki za pomoc.

                Comment


                • #9
                  Jesli masz blad sondy to szukalbym przyczyny bardziej w sondzie niz w kablach...

                  DENSO kupowales nowa czy uzywke? Ogolnie poleca sie sondy NGK. Ja kupowalem za 170PLN uniwersalna NGK i wsadzalem ja za katalizator i wszystko dzialalo bez problemow
                  The 1st. - EJ9
                  The 2nd. - ES7
                  The 3rd. - FD7
                  The 4th. - CU2
                  ------------------------------------------------------------------

                  ------------------------------------------------------------------

                  Comment


                  • #10
                    Zamieszczone przez damianmen Zobacz posta
                    Sonda została wymieniona na DENSO - brak poprawy
                    pomysł wymiany dobry, ale nie na Denso ! to nie będzie działać niestety. Wyłącznie NGK do Hondy.
                    Zawsze - najpierw Forum ...potem zakupy na końcu mechanik. tak to powinno lecieć.
                    Zamieszczone przez damianmen Zobacz posta
                    czy jednak sonda musi być "odpowiednia"
                    M u s i.

                    P0131 Primary Heated Oxygen Sensor (Primary HO2S) (Sensor 1) Circuit Low Voltage
                    P0141 Secondary Heated Oxygen Sensor (Secondary HO2S) (Sensor 2) Heater Circuit Malfunction

                    ta sonda Denso nie radzi sobie, bo żadna sonda Denso i inne firmy "kogucik" nie radzą sobie w Civicach. Nie ma co grzebać w kablach.
                    Forum jest po to by 2 razy nie wydawać i nie jeździć po mechanikach.
                    Last edited by rambo7; 03-03-2015, 13:11.
                    Kierownik Działu Diesla

                    Comment


                    • #11
                      No rozumiem. Jutro podjadę do tego mechanika i niech on się martwi o tą sondę. Już nawet jak stracę i dopłacę ileś hajsu to chce mieć to po prostu z głowy, bo i tak hajs już wydany. Sonda była kupowana nowa. Kable pasowały, także było P&P ale coś nie zadziałało ... A co do następnych rzeczy, to będę wiedział, że najpierw forum. Jutro podsunę mu pomysł na NGK. Możecie Panowie podpowiedzieć gdzie jak znaleźć pasujący model NGK do tej Hondy ?
                      Last edited by damianmen; 03-03-2015, 19:18.

                      Comment


                      • #12
                        na forum było kilka tematów, jaka sonde dobrać do konkretnego silnika VI-ki. Musze Cię odesłać do wyszukiwarki tematów i poczytać wątki gdzieś w treści było pisane symbol silnika i konkretny model NGK. Nie jesteś pierwszy i jedyny z tym problemem, na spokojnie poszukaj, poczytaj i znajdziesz.
                        Kierownik Działu Diesla

                        Comment

                        Working...
                        X