Witajcie,
Jako, że mój układ wydechowy wymaga całkowitej wymiany, rozglądam się za zamiennikiem katalizatora tudzież strumiennicą.
Zastanawiam się na zaletami tych dwóch rozwiązań.
Zależy mi głównie na redukcji hałasu po wymianie Kata i tumików.
Biorę pod uwagę następujące opcje:
Czy ktoś orientuje się jakie wymiary tzn. długość ma katalizator w MB2? Niestety nie mam zbytnio możliwości, żeby go zmierzyć , a taka informacja byłaby dla mnie niezbędna.
P.S Czy silnik D14A2 ma tylko jedną sondę? Jeśli ma dwie.. to zamiennik katalizatora będzie musiał posiadać wnękę na drugą sondę. Bodajże w D14Z2 były dwie, a w D14A2 przypuszczam , że jedna , ale mimo wszystko chciałbym się upewnić
P.S 2 - Ile wart jest zużyty KAT od Civica?
P.S 3 - Czy po wymianie Katalizatora na jego zamiennik tudzież strumiennicy przyrost mocy nastąpi? Coś w granicach 2-3KM?
Pozdrawiam
Jako, że mój układ wydechowy wymaga całkowitej wymiany, rozglądam się za zamiennikiem katalizatora tudzież strumiennicą.
Zastanawiam się na zaletami tych dwóch rozwiązań.
Zależy mi głównie na redukcji hałasu po wymianie Kata i tumików.
Biorę pod uwagę następujące opcje:
Czy ktoś orientuje się jakie wymiary tzn. długość ma katalizator w MB2? Niestety nie mam zbytnio możliwości, żeby go zmierzyć , a taka informacja byłaby dla mnie niezbędna.
P.S Czy silnik D14A2 ma tylko jedną sondę? Jeśli ma dwie.. to zamiennik katalizatora będzie musiał posiadać wnękę na drugą sondę. Bodajże w D14Z2 były dwie, a w D14A2 przypuszczam , że jedna , ale mimo wszystko chciałbym się upewnić

P.S 2 - Ile wart jest zużyty KAT od Civica?
P.S 3 - Czy po wymianie Katalizatora na jego zamiennik tudzież strumiennicy przyrost mocy nastąpi? Coś w granicach 2-3KM?
Pozdrawiam

Comment