Witam
Ostatnio w civicu zaświeciła mi się kontrolka check engine. Po zrobieniu samodiagnostyki wyszedł błąd 67 - zużyty katalizator.
Na necie znalazłem taki układ do oszukania sondy (4-żyłowej) przy katalizatorze o nazwie "MIL Eliminator" - należy przylutować odpowiedni rezystor i kondensator pod przewody sondy i kontrolka nie powinna już pokazywać błędu
opis potrzebnych części na fotkach
MILEliminatorBig.jpgMILEliminatorSeries800.jpg
podaje linka do tematu z innego forum
Mam do Was pytanie czy taki zabieg będzie działał również w hondach, a może ktoś już podpinał się pod przewody sondy i montował taki układ?
Silnik d14z4
Z góry dzięki za info
Pozdr Marcin
Ostatnio w civicu zaświeciła mi się kontrolka check engine. Po zrobieniu samodiagnostyki wyszedł błąd 67 - zużyty katalizator.
Na necie znalazłem taki układ do oszukania sondy (4-żyłowej) przy katalizatorze o nazwie "MIL Eliminator" - należy przylutować odpowiedni rezystor i kondensator pod przewody sondy i kontrolka nie powinna już pokazywać błędu
opis potrzebnych części na fotkach
MILEliminatorBig.jpgMILEliminatorSeries800.jpg
podaje linka do tematu z innego forum
Mam do Was pytanie czy taki zabieg będzie działał również w hondach, a może ktoś już podpinał się pod przewody sondy i montował taki układ?
Silnik d14z4
Z góry dzięki za info
Pozdr Marcin
Comment