Witam,
jestem ze Śląska. Mam Hondę Civic 5D (Ang) z 1996 - 1.4 (silnik D4A5).
Ostatnio zaświeciła mi się kontrolka silnika - więc przeszukując forum wpadłem na samodiagnostykę - którą udało mi się przeprowadzić - kod błędu 41.
Postanowiłem więc wymienić sondę lambda - i teraz sprawdzając w książce "Sam naprawiam..." piszą coś o jakimś smarze Bosch który należy nałożyć na gwint sondy żeby móc ją później odkręcić?
Czy ktoś może mi powiedzieć co to może być za smar (strone 128 lub 129 w książce) i czy ten smar jest konieczny?
pozdrawiam
Krzysiek
jestem ze Śląska. Mam Hondę Civic 5D (Ang) z 1996 - 1.4 (silnik D4A5).
Ostatnio zaświeciła mi się kontrolka silnika - więc przeszukując forum wpadłem na samodiagnostykę - którą udało mi się przeprowadzić - kod błędu 41.
Postanowiłem więc wymienić sondę lambda - i teraz sprawdzając w książce "Sam naprawiam..." piszą coś o jakimś smarze Bosch który należy nałożyć na gwint sondy żeby móc ją później odkręcić?
Czy ktoś może mi powiedzieć co to może być za smar (strone 128 lub 129 w książce) i czy ten smar jest konieczny?
pozdrawiam
Krzysiek
Comment