Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

B18C4 Przelot ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • B18C4 Przelot ?

    Witam. Mam taki plan aby wykonać w swoim MB6 VTI przelot. Chcę zrobić coś takiego...
    -od kolektora kwasówka 2.5 cala cała do końca i końcowy wydech w serii..
    Myślicie że to będzie w miare kompromisem pomiędzy głośnością i tym że nie co dostanie mocy....???
    Serię chcę zostawić z tego względu że jest nówka i szkoda mi się jej pozbyć,a jak się z użyje to wtedy kupię coś sport.
    Myślicie że nie będzie za głośno? tak do 4000 rpm?
    Jeszcze chciał bym kogoś obeznanego prosić o podanie długości rury jaką potrzebuję do tego planu.
    Kupię na allegro swoją(będzie taniej) i facio w warsztacie mi to zmontuje,myślę że tym sposobem coś zaoszczędzę.
    Pozdr.
    Honda Civic 98r 1.8.B18C4 VTI VTEC DOHC 169 KM. MB6.


    Jadą jadą chłopcy w japońcach,Nikt Ich nie dogoni,bo kręcą do końca !

  • #2
    wollnossaki poniżej 250 pajaców nie reagują najlepiej na przelot dużej średnicy.
    widziałem gdzieś w necie wykres z B18 z całym przelotem 2,5' i wyszło bardzo blisko serii ....

    jeśli chodzi o głośność to w B serii całą robotę robi właśnie tłumik końcowy więc technicznie rzecz biorąc nie powinno być bardzo głośno.
    chociaż po wywaleniu kata i środkowego może byc tak, że w środku będzie znacznie głośniej a na zewnątrz normalnie.
    ja u siebie wywaliłem tylko tłumik końcowy, wrzuciłem sportowy przelotowy do tego stożek i auto wypluło 182 pajace.
    Civic VTi B18C4 182 HP

    Comment


    • #3
      A jaki ten koniec zapodałeś? głośny jest? Bo mi zależy żeby na trasie do 4000 tyś nie męczył. No i zależy mi na wywaleniu kata,Ty Avenger Go u siebie zostawiłeś ? Że tyle Ci podniosło mocy...dodam że stożek już mam z dolotem pizgawy ;p
      Honda Civic 98r 1.8.B18C4 VTI VTEC DOHC 169 KM. MB6.


      Jadą jadą chłopcy w japońcach,Nikt Ich nie dogoni,bo kręcą do końca !

      Comment


      • #4
        Ja w swoim VTI zostawiłem kata i środkowy, ale wywaliłem końcowy. Jest od środkowego rura do samego końca i jeżdżę tak już rok.
        Jest dość głośno, ale podobnie jak Ty, będę zmieniał cały wydech w najbliższym czasie.
        b18c4, a teraz też d15z6

        Comment


        • #5
          Wywalę na pewno kata. Środek zostawię. Też troszkę szukałem i jak pisał Avenger piszą że 2.5 cala nic raczej nie robi we wolnossacym.
          Może ktoś polecić jakiś wydech końcowy,nie drogi i nie głośny?
          Rozglądam się za PROEXEM. Co o tym myślicie? Dobre tłumiki ?
          Honda Civic 98r 1.8.B18C4 VTI VTEC DOHC 169 KM. MB6.


          Jadą jadą chłopcy w japońcach,Nikt Ich nie dogoni,bo kręcą do końca !

          Comment


          • #6
            ja do siebie wrzuciłem tłumik RM motors ( drogi to o nie był ) przelotowy z bocznymi komorami wygłuszającymi. w innym aucie miałem tłumik z wyższej półki montii ( brzmiał ładnie ) ale rozpadł się po 2 latach. później kupiłem WM sport ( konstrukcja solidna ) ale ryczał bardziej niż WRC. wjeżdżając na osiedle w środku nocy w oknach zaczynały zapalać się światła ....
            ten obecny RM to kompromis między jakością, a głośnością .... wykonany solidnie ( po prawie 2 latach gnije obejma, a tłumik w stanie idealnym ) na wolnych obrotach go nie słychać, do 4000 obr. jest przyzwoicie. powyżej 5000 jest głośno ale do WM sporta ( aka WRC ) i tak mu brakuje
            Civic VTi B18C4 182 HP

            Comment


            • #7
              Tego RM Motors kiedyś miałem w Tigrze(złom!) Taki nijaki jakis takis ;p WM-a miałem w D14Z4 i tak jak mówisz,ryczał nie miłosiernie. W takim razie spróbuje teraz Proexa,już do gostka pisałem,po samej odpowiedzi widać że zna temat B18C4 i robi do niego pod klienta.
              Honda Civic 98r 1.8.B18C4 VTI VTEC DOHC 169 KM. MB6.


              Jadą jadą chłopcy w japońcach,Nikt Ich nie dogoni,bo kręcą do końca !

              Comment

              Working...
              X