Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Pierdzenie

Collapse
X

• Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

• Pierdzenie

Jako że jestem trochę zielony w tych sprawach, zaczne jak sie zaczęło jechalem dzisiaj ładną prostą drogą a po chwili bylo slychać nagłe buczenie i drganie pod nogami. załącze zdjecie DSC_0013[1].jpg Jest jakas mozliwosc naprawy tego /ewentualnie jakie koszty? Starczyło by zakupić nowy tłumik środkowy? Pozdrawiam z Poznania
    Last edited by ch1ps; 04-08-2012, 22:31.

no widać tutaj jak przerdzewiał tłumik środkowy na łaczeniu z katalizatorem koszty to musisz kupić nowy środkowy tłumik zamiennik do 150zł kupisz no i koszt wymiany trzeba te stary śruby wybić z katalizatora i nowe dać do tego przychodzi pierścien miedzy tłumik a kata

Comment

a ja sądze, ze da się to naprawić. podjedź do kogoś kto spawa tłumiki i powinien Ci to zrobić taniej, za kilkadziesiąt złotych. Być moze trzeba jeszcze wybić stare śruby z mocowania, alle dokładniej powiedziałbym Ci co jest do zrobienia gdyby zdjęcie było bardziej ostre w miejscu gdzie jest ukazany ten tłumik.

Natomiast jeśli tłumik jest w środku takze zniszczony to wtedy lepiej go wymienić - nie ma sensu naprawiać jeśli niedługo znowu coś tam przerdzewieje.

Comment

zespawć tego sie nie da bo jest tam za dużo rdzy i jak zobaczysz to jest na łaczeniu

Comment

o kursze ale przegnity. Nie ma co się bawić w spawanie bo wcześniej czy później to puści a spaw nawet dobry czasami puszcza na lewo spaliny i masz rezonans jak jasny fiks. Lepiej kup orninalny ale zamienny tłumik i wymień jak leci. Sprawdz też w jakim stanie jest katalizator.

Osobiście tłumik polecam zamiennik ale uszczelki lepiej dać orgnialne bo są po prostu najlepszej jakości.

Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
          http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
          http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535