witam.
mam pytanie do ludzi znających temat OEM-wego układu wydechowego B serii 4-2-1.
jak wiadomo w miejscu gdzie kolektor przechodzi 2 w 1 ( przed sondą ) występuje zwężenie.
krążą teorie ( według znawców B serii ) że usunięcie tego zwężenia podniesie moc silnika.
w chwili obecnej moja hanka po lekkich modyfikacjach układu dolotowego i wydechowego wypluła na hamowni 182HP
czy wycięcie owej zwężki pozwoli mi się zbliżyć do 190 hp ?
czy ktoś to wyciął i odczuł różnicę lub czy ktoś zastosował ostatnio popularny na allegro i sklepach net'owych kolektor pozbawiony tego zwężenia ?
a jeśli tak to czy zbliżenie się do 190hp wymaga strojenia ? ( kalibracji map wtrysku )
mam pytanie do ludzi znających temat OEM-wego układu wydechowego B serii 4-2-1.
jak wiadomo w miejscu gdzie kolektor przechodzi 2 w 1 ( przed sondą ) występuje zwężenie.
krążą teorie ( według znawców B serii ) że usunięcie tego zwężenia podniesie moc silnika.
w chwili obecnej moja hanka po lekkich modyfikacjach układu dolotowego i wydechowego wypluła na hamowni 182HP
czy wycięcie owej zwężki pozwoli mi się zbliżyć do 190 hp ?
czy ktoś to wyciął i odczuł różnicę lub czy ktoś zastosował ostatnio popularny na allegro i sklepach net'owych kolektor pozbawiony tego zwężenia ?
a jeśli tak to czy zbliżenie się do 190hp wymaga strojenia ? ( kalibracji map wtrysku )
Comment