Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Sonda lambda, lepiej Bosch czy NGK?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sonda lambda, lepiej Bosch czy NGK?

    Panowie, jak w temacie która firma robi lepsze sondy?
    Pytam ogólnie, ale i konkretnie (silnik i typ sondy poniżej)

    Konkretnie silnik D14A8, rocznik 1998, sonda regulacyjna przed katalizatorem
    wg NGK:OZA660-EE18
    wg Bosch: 0 258 005 710
    Ceny zbliżone, o jakość pytam znawców

    dzięki z podpowiedzi
    darko wałbrzych

  • #2
    Znawca nie jestem ale każdy na forum poleci Ci NGK.
    The 1st. - EJ9
    The 2nd. - ES7
    The 3rd. - FD7
    The 4th. - CU2
    ------------------------------------------------------------------

    ------------------------------------------------------------------

    Comment


    • #3
      popieram, honda lubi NGK .
      Kierownik Działu Diesla

      Comment


      • #4
        honda lubi NGK bo na takiej wyjeżdża z fabryki :P
        mozna tez sie pokusić na około połowę tańszą sonde DENSO ( pierwszy montaż w toyotach )

        Świece zapłonowe i żarowe DENSO, przepływomierze powietrza DENSO, sondy lambda DENSO, zawory EGR DENSO, kompresory klimatyzacji DENSO, zawory SCV TCV SPV DENSO.


        d14a8 w tym katalogu nie ma ale pewnie sprzedawca coś dobierze
        Civic VTi B18C4 182 HP

        Comment


        • #5
          Dzięki Panowie. Życzę możliwie niskiego spalania...
          Zwycięzcą okazała się sonda f-my NGK

          pozdr
          darko wałbrzych

          Comment


          • #6
            Koledzy nie chce zakładać nowego tematu...

            Powiedzcie mi jak dostać sie do kostki drugiej sondy, tej na katalizatorze... U mnie wychodzą z niej 4 przewody i znikają gdzieś w podwoziu w takim okrągłym otworku jakby gumowanym... Nie chciałbym nic rozwalić a chciałbym wyczyścić wtyczkę.

            Z góry dziękuje bardzo za Hilfe.
            The 1st. - EJ9
            The 2nd. - ES7
            The 3rd. - FD7
            The 4th. - CU2
            ------------------------------------------------------------------

            ------------------------------------------------------------------

            Comment


            • #7
              Musisz ściągnąć tą gumową osłonę i tam będziesz widział kostkę. Jak coś to możesz lekko pomóc sobie płaskim śrubokrętem przy ściąganiu osłonki.
              http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20434 <----- Moja była srebrna strzała

              Comment


              • #8
                Panowie czy to mozliwe ze moja sonda jest 4 żyłowa? D14a2. planuje kupić nową NGK.
                EX Civic FN1
                EX Civic ED7
                EX Civic EP2
                EX Civic FD7 FL
                EX Civic FN2
                EX Civic FG1
                EX Civic FD7
                EX Civic EM2
                EX Accord CL3
                EX Accord CG8
                EX Civic MB6
                EX Civic MB4
                EX Civic MB2

                Comment


                • #9
                  Myślę ze bardzo możliwe. Ja u siebie D14Z2 mam dwie i obie sa 4-zylowe.

                  Ale jak nie jesteś pewny to przecież bardzo łatwo to sprawdzić. Podnosisz maskę i widzisz przy kostce ile jest kabelków.
                  The 1st. - EJ9
                  The 2nd. - ES7
                  The 3rd. - FD7
                  The 4th. - CU2
                  ------------------------------------------------------------------

                  ------------------------------------------------------------------

                  Comment


                  • #10
                    czy w D14A2 jest tylko jedna sonda?
                    EX Civic FN1
                    EX Civic ED7
                    EX Civic EP2
                    EX Civic FD7 FL
                    EX Civic FN2
                    EX Civic FG1
                    EX Civic FD7
                    EX Civic EM2
                    EX Accord CL3
                    EX Accord CG8
                    EX Civic MB6
                    EX Civic MB4
                    EX Civic MB2

                    Comment


                    • #11
                      Tak, jedna wkręcona w kolektor wydechowy.

                      Comment


                      • #12
                        Ok, dzięki za odpowiedź.
                        EX Civic FN1
                        EX Civic ED7
                        EX Civic EP2
                        EX Civic FD7 FL
                        EX Civic FN2
                        EX Civic FG1
                        EX Civic FD7
                        EX Civic EM2
                        EX Accord CL3
                        EX Accord CG8
                        EX Civic MB6
                        EX Civic MB4
                        EX Civic MB2

                        Comment


                        • #13
                          Troszke odkopie temat

                          Orientujecie się może czy w D14Z2 gdzie są dwie sondy 4-pinowe można zamieniać miejscami jedna sondę z druga?

                          Powiedzmy z kolektora przełożyć za katalizator a do kolektora wrzucić nowa?

                          Plus pytanko czy jest sens kupować sondę DENSO? Jest szansa, ze będzie to jakoś grało czy odpuścić i kupić NGK?
                          The 1st. - EJ9
                          The 2nd. - ES7
                          The 3rd. - FD7
                          The 4th. - CU2
                          ------------------------------------------------------------------

                          ------------------------------------------------------------------

                          Comment

                          Working...
                          X