Jakiś czas temu bawiłem się z układem wydechowym tzn. wywaliłem kata i inne tłumiki i teraz mam czysty przelot bez żadnego tłumika...prócz końcowego(https://allegro.pl/show_item.php?item=2081446801).Na poczatku mi sie podobalo i teraz tez ale halas jaki jest w srodku i na zewnatrz juz mnie troche meczy.Chcialbym zeby mi ktos podpowiedzial jak ten uklad wyciszyc, moze taki tlumik srodkowy by pomogl https://moto.allegro.pl/sportowy-prz...106688831.html ?
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Za głośno!
Collapse
X
-
Jak wywaliłeś katalizator i tłumik środkowy to nie dziw się, że zrobiło się głośno w i tak nie najcichszym samochodzie. Wstawienie tłumika środkowego pewnie pomoże ale szału nie będzie.Była Honda Civic MB2, D14A8, 1997. Jest Toyota Avensis T25 Liftback 2.0, 1AZ-FSE, 2003
Moja czerwona strzała
-
za wyciszenie wydechu głownie odpowiada tłumik środkowy i końcowy. wstaw jakiś środkowy ale na pewno nie ten RM ( on jest przelotowy, nie wiele pomoże .... ) ten tłumik z aukcji ze względu na budowę może zlikwidować metaliczny dźwięk przy ok 3000obr spowodowany wycięciem katalizator, a samego układu jako tako nie wyciszy. jeśli chcesz żeby w środku było cicho musisz założyć jakiś normalny komorowy tłumik środkowyCivic VTi B18C4 182 HP
Comment
-
Comment
-
A ten AWG to strumienica?koncowego nie bede zmienial, bo dopiero co zalozylem, a tak w ogole to jezdze z tym silencerem i chce go wywalic bo brzydko wyglada.
Juz wiem, AWG to nazwa firmy i chyba znalazlem ten tłumik https://motoallegro.pl/awg-tlumik-sp...054962478.htmlLast edited by emsi01; 13-02-2012, 16:39.1996r. D16Y8 127HP
Comment
Comment