Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Strumienica 1.4i 75

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Strumienica 1.4i 75

    Czesc!

    Czy zalozenie takiej strumienicy:

    polepszy dzwiek i bedzie pasowal elegancko do seryjnego wydechu?
    Czy takie cos elegancko sie skreci do zestawu?

    Nie wiem, nie znam sie, jak cos to bijcie.

    Pozdro

  • #2
    Strumienicę sobie odpuść - tłumik przelotowy, np. AWG, będzie zdecydowanie lepszym wyborem.

    Comment


    • #3
      A co polecisz/polecicie jesli chodzi o taki zestaw? Nie chce za duzo wydawac, ale jesli chodzi o jakosc to nie oszczedzalbym.
      Moge prosic o jakies propozycje?

      Comment


      • #5
        jesli zamiast kata wrzucisz taki tłumik lub strumienice to jedyne co usłyszysz po takim zabiegu to metaliczne brzęczenie przy 3000obr.najlepiej zainwestować w jakiś tłumik sportowy końcowy
        Last edited by Avenger85; 12-12-2011, 11:11.
        Civic VTi B18C4 182 HP

        Comment


        • #6
          Właśnie wrzucenie takiego konkretnie tłumika wyeliminuje brzęczenie przy 3.000 rpm. Sportowy tłumik końcowy wręcz spotęguje brzęczenie.

          Comment


          • #7
            "Strumienica 1.4i 75" a niechciałbyś darmo 15KM wiecej? jak tak to olej strumienice i odblokuj furmanke, bedzie lepiej chodzić niż z tą strumienicą.

            Tylko określ się kolego Foxek którą wersję masz motora !!?? bo już jedna wojna o twoją furmanke była tu: https://www.civicforum.pl/showthread.php?t=27829 - twierdzisz że tak jak ta czerowna czyli 90KM? więc ile? 75? czy 90?
            jesteś pewny jak to jest? Sprawdź w dowodzie ile wpisali kW??
            Last edited by rambo7; 13-12-2011, 13:39.
            Kierownik Działu Diesla

            Comment


            • #8
              Ewentulanie sprawdz oznaczenie silnika pod maską, bo jeśli rzeczywiście masz zamulony silnik (75KM z niemiec) to pomysł Rambo7 będzie najszybszym i najtańszym tuningiem a i dającym najwięcej mocy.


              Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
              http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

              Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
              http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

              Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

              Tęsknota za Hanką jest ciągła.

              Comment


              • #9
                @rambo:
                To jest napewno 75 koni, jesli chodzi o czerwona honde to tylko pokazalem ze o taka rure mi chodzi jak tam jest, a nie ze taki mam motor (chociaz nawet nie wiem jak rozroznic 75, a 90 koni). Wiec nie wiem skad to oburzenie w moja strone.


                Co do "odblokowania" 75-konnej wersji co bedzie potrzebne i gdzie taki zabieg moge wykonac?

                Comment


                • #10
                  Wykonujesz go sam . Wywalasz zwężkę z przepustnicy (po wyjęciu filtra powietrza ją widzisz) i wsadzasz tę dla wersji 90 KM (w ASO kosztuje 25 zł) albo rozwiercasz starą. Potem robisz reset kompa i masz 90 KM . Jest temat na forum o tym. Wpisz w szukajke odmulenie d14 czy samo odmulenie, odblokowanie i Ci wyskoczy

                  Comment


                  • #11
                    Zamieszczone przez Foxek Zobacz posta
                    @rambo: Wiec nie wiem skad to oburzenie w moja strone.
                    nie nerwuj sie nie miałem w zamiarze Cię storfować, absolutnie nie (pisanie to nie gadanie- tonu wypowiedzi nie zapiszesz) poprostu przypomniałęm sobie twoje zmagania w temacie dolotu.
                    OK, czyli zdjęcie przedstawiało tylko to co widać pod maską - to już jasne. Wiemy żę masz 75KM - to pewne.
                    Więc jak podpowiada Duff znajdziesz jak to zrobić - było o tym.
                    Ja bym wolał wydać na dołozenie 15KM niż zakłądać strumienice - to w pierwszej kolejnści, potem jak będziesz chciał ją zakładać to se załóż .
                    Kierownik Działu Diesla

                    Comment


                    • #12
                      Zrobie tak jak mowicie, jak bede chcial to sobie po prostu odblokuje silniczek na 90 koni - mysle ze to 15 kucykow daje swoje

                      Dzieki za odpowiedzi.

                      Comment


                      • #13
                        My tylko radzimy. Rambo na Civicu jeśli nie zjadł własnych zębów to na pewno się zna. Najlepiej przywrócić silnikowi docelową moc a jak będzie mało to zawsze można dać strumienicę, kolektor wydechowy 4-2-1, parówkę z zimnym powietrzem albo jeszcze bardziej modyfikować. Osobiście jakby mój silnik miał owe 15 albo nawet 10KM w zapasie to bym się nie zastanawiał.


                        Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
                        http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

                        Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
                        http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

                        Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

                        Tęsknota za Hanką jest ciągła.

                        Comment


                        • #14
                          Witam.Wepnę się w temat. Ja mam 90 km MB2 i wspawałem strumienicę,bo kat już był zużyty,a nowy kosztuje ;p i mam problem tego tematu,że druga sonda znajdująca sie za Katalizatorem wywala mi teraz błąd... Sprawdzalem na kompie sonda jest ok,to błąd spalin czy jakoś tak ;p Wie może ktoś co z tym fantem zrobić? Kasuję Go często wyciągając bezpiecznik 10A pod maska,ale błąd ciągle wraca.

                          A co do strumienicy,to jak już będziesz ją kupował,to w obudowie przypominającej katalizator,bo z własnego doświadczenia wiem,że na przeglądzie może się diagnosta przyczepić
                          Last edited by pain; 27-01-2012, 19:55.
                          Honda Civic 98r 1.8.B18C4 VTI VTEC DOHC 169 KM. MB6.


                          Jadą jadą chłopcy w japońcach,Nikt Ich nie dogoni,bo kręcą do końca !

                          Comment


                          • #15
                            Podpinam się do postu felixa też mi właśnie zdechł kat i raczej kupno nowego odpada a i ta nieszczęsna druga sonda jest... Coż można by z tym fantem zrobić?

                            Strumiennica i co z sondą?
                            używany katalizator? tez ryzyko ile wytrzyma...
                            Jakiś tłumik środkowy czy coś w tym stylu?

                            Czy w takie coś jak bym wkręcił sondę to jest szansa, że nie będzie wywalać błędu?

                            https://allegro.pl/cat-converter-kat...209924803.html

                            Nie chodzi mi o wiekszą moc i tym podobne bzdury które wypisuje sprzedający... Chodzi mi o to żeby to chodziło dobrze.


                            Pozdro
                            Last edited by Crisownik; 24-03-2012, 17:29.
                            The 1st. - EJ9
                            The 2nd. - ES7
                            The 3rd. - FD7
                            The 4th. - CU2
                            ------------------------------------------------------------------

                            ------------------------------------------------------------------

                            Comment

                            Working...
                            X