Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Druga sonda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Druga sonda

    Witam zamierzam przerobić wydech na 2"przelot i założyć kolektor 421 mam pytanie mój katalizator ma sonde ,co z nią zrobić żeby check się nie zapalił ?

  • #2
    Emulator sondy zamontuj. Ale nie dziw się, że spalanie może wzrosnąć.
    http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20434 <----- Moja była srebrna strzała

    Comment


    • #3
      A kolektor 421 nie podejdzie razem z katem ?

      Cześć a czy tuleja dystansowa do sondy nie zdała by egzaminu ?
      Last edited by rambo7; 17-04-2012, 08:06. Powód: łącz po sobie posty

      Comment


      • #4
        Ale po co kombinować i robić sobie problemy. Z silnika 1,4 (zapewne taki masz) za wiele nie wyciśniesz.
        http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20434 <----- Moja była srebrna strzała

        Comment


        • #5
          Za trzy tygodnie będe ogarniał wydech ,421 już kupiony jak zamontuje to napisze co i jak zrobiłem

          Cześć wydech zmieniony tzn. założony kolektor 421 , katalizator wycięty wstawiony tłumik przelotowy ,środkowy wymieniony na nowy ,końcowy wcześniej miałem wm sport teraz jest oryginał.Wrażenia z jazdy auto lepiej się zbiera z niższych obrotów jest bardziej elastyczne . Check zapala się po ok.200km ale poza świecącą kontrolką nie dzieje się nic spalanie w normie obroty ok , musze pokombinować z tą tulejką bo na razie sonda jest wkręcona normalnie w rure .
          Last edited by rambo7; 17-04-2012, 08:06. Powód: łącz po sobie posty

          Comment


          • #6
            Taaa, a później napiszesz temat, że "auto zaczęło palić 15L/100 help co zrobić nie wiem pomuszcie " jak się uda z tulejką - masz farta, jak nie to się musisz pogodzić z tym lub oszukać elektronikę, ale możesz mieć problem ze sprzedażą auta za jakiś czas.
            http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20434 <----- Moja była srebrna strzała

            Comment


            • #7
              Tomos wszystko się okaże na razie pali ok zrobiłem 500 km nie spinaj się tak.

              Comment


              • #8
                No właśnie mam taki problem,(też mam strumienice i błąd)że na początku spalanie było ok ale teraz wzrosło.... Słyszałem że można wspawać małą rurkę(osłonic w środku sondę)ale nie wiem czy to zadziała...wie może ktoś coś?
                Honda Civic 98r 1.8.B18C4 VTI VTEC DOHC 169 KM. MB6.


                Jadą jadą chłopcy w japońcach,Nikt Ich nie dogoni,bo kręcą do końca !

                Comment


                • #9
                  Cześć ja mam tą drugą sonde w tulejce i jest spokój z checkiem zrobiłem już ok. 2500km

                  A robiłeś somodiagnostyke ? bo wyższe spalanie będziesz miał od pierwszej sondy ,druga pilnuje tylko katalizatora

                  Comment


                  • #10
                    somodiagnostyke? co to jest? bo określenia tego nie znam. a z tą tulejką to własnie słyszałem że dobry pomysł i chyba się wybiorę do mechanika
                    Honda Civic 98r 1.8.B18C4 VTI VTEC DOHC 169 KM. MB6.


                    Jadą jadą chłopcy w japońcach,Nikt Ich nie dogoni,bo kręcą do końca !

                    Comment


                    • #11
                      Panowie możecie zapodać jakieś foto z tego patentu z sondą??

                      Właśnie chwilę temu wylazłem spod auta i wychodzi na to, że szla* trafił katalizator :/ Chciałbym nie kupować nowego bo i tak ostatnimi czasy ledwo zipie finansowo...

                      Można by wsadzić strumiennice i zrobić 'coś' z tą sondą :/ Jak tam u was na tej tulejce? jak to się sprawuje? Jest może jakieś inne rozwiązanie?

                      Czy szukać gdzieś używanego kata?

                      Pozdrawiam
                      The 1st. - EJ9
                      The 2nd. - ES7
                      The 3rd. - FD7
                      The 4th. - CU2
                      ------------------------------------------------------------------

                      ------------------------------------------------------------------

                      Comment


                      • #12
                        Cześć Crisownik wyjmij sonde podjedz do tokarza i niech ci dorobi tulejke z rurki ok.pięć cm. i przegwintuje pod sonde ,ja wspawałem w środek tej tulejki jeszcze podkładke z otworem 6 żeby do sondy nie dostawało się za dużo spalin i trzymało lepiej ciepło bo to też ważne . Ja na tym patencie zrobiłem już z sześć tysi i wszystko gra

                        Comment


                        • #13
                          Czyli jest szansa, że taki patent zadziała:

                          https://allegro.pl/listing.php/searc...mulator+lambda

                          Nie jest to jakaś bujda?

                          Dzięki za info to teraz trzeba pomierzyć kata i dobrać coż zamiast :/
                          The 1st. - EJ9
                          The 2nd. - ES7
                          The 3rd. - FD7
                          The 4th. - CU2
                          ------------------------------------------------------------------

                          ------------------------------------------------------------------

                          Comment


                          • #14
                            Ja bym brał ten drugi ,mam coś podobnego tylko dorabiane

                            Comment


                            • #15
                              a wie ktoś jak z wymiarami? czy podejdzie bez wiercenia i spawania? wystarczy wykręcić sondę i wkręcić tuleje?

                              Comment

                              Working...
                              X