Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

D15Z6 wywalenie kata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • D15Z6 wywalenie kata

    tak jak w tytule.
    Czy jest to mozliwe ?
    z tego co mi wiadomo jest w kolektorze, czyli jak wyciac/wstawic rurke ?
    i czy sonda lambda nie zglupieje od tego ?

  • #2
    Nie warto wycinać katalizatora z tego kolektora, bo będzie ch*jnia. Najlepszą opcją jest kupno 4-2-1 z D16 za 100 zł z groszami albo kupno kolektora 4-1 z D14 (taki sam jak z D15Z6 tyle że bez kata) za 20 zł (lub czasami za darmo ktoś oddaje). Oba podchodzą p&p, nic nie trzeba dorabiać ani dospawać. Sondzie nic nie będzie bo ona i tak jest przed katem, więc czy jest katalizator czy nie, to ona tego "nie widzi".

    Comment


    • #3
      wlasnie o to mi chodzilo,ze sonda jest przed katem. Takze nie pozostaje nic innego jak poszukac innego kolektora. Moze Duff podrzucil bys jakiegos linka z allegro sorry za mojego lenia

      Comment


      • #4
        Nie mogę namierzyć z D16 na allegro. Popytaj zaprzyjaźnionych sprzedawców, często też w dziale giełda na ck.pl są te kolektory w całkiem dobrych cenach, między 100 a 150 zł .

        Comment


        • #5
          jak wygląda sprawa z przeglądami po takim zabiegu?
          też zaczyna mi podzwaniać czasami i puszczać trochę bokiem a nie bardzo widzi mi się kupowanie nowego katalizatora :/
          w razie problemów czy pośrednie rozwiązanie jak https://rpmotorsport.pl/auta/kataliz...1401_1526.html
          będzie działać i pozwoli przejść przegląd?

          Comment


          • #6
            jeżeli masz jakiegos zaprzyjaznionego mechanika to z przegladem nie powinno byc problemu. Wiadomo że jak pojedziesz do jakiegos dobrego servisu to ci nie podbija bo 100zl im roznicy nie zrobi

            Comment


            • #7
              Też mam ten silnik z katem. Powiedz mi co chcesz osiągnąć poprzez jego wywalenie i czy ewentualne kłopoty z przeglądami lub kontrolami policji są tego warte?
              Civic VI 1.5 V-tec 1995 r. Sedan 4D

              Comment


              • #8
                Trzeba coś zrobić bo za jakiś czas padnie, rzęzi co jakiś czas i bywa że puszcza powietrze bokiem.
                Jak całkiem zdechnie to i tak nie przejdę przeglądu a wywalanie dużej kasy na nowy jakoś się nie kalkuluje patrzyłem na ceny 1200-1300 zł za zamiennik 2900 zł z ASO.
                a kolektor wydechowy + tłumik 600-700 zł resztę sam policzysz

                Comment


                • #9
                  zorientuj się czy nie da się tego kata zregenerować.
                  Civic VI 1.5 V-tec 1995 r. Sedan 4D

                  Comment


                  • #10
                    @medive
                    Zwykły kolektor z D-serii kupisz za 30, max 50zł, ludzie to na złom wyrzucają. Zakładasz i jeździsz, a jakbyś miał rezonans na wydechu to wspawasz za kolektorem tłumik przelotowy za 50zł. Jak masz jeszcze cały wkład w katalizatorze to go sprzedasz za jakieś 150zł.

                    Comment


                    • #11
                      od razu bym wolał za kolektorem wydechowym wrzucić tłumik przelotowy z sercem jak już mi radzono co zniweluje rezonansy i pozwoli na przechodzenie przeglądu

                      Comment

                      Working...
                      X