Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

metaliczy dzwięk puszki strumienicy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • metaliczy dzwięk puszki strumienicy

    Witam serdecznie. Posiadam civica 5d, z silnikiem 1.4, 1998 r. Miałem problemy z wydechem - głośno pracował więc pojawiłem się u speców od tłumików. Okazało się, że w ogóle nie posiadam katalizatora więc wymienili mi cały tłumik środkowy a zamiast katalizatora wstawili strumiennicę, tłumik końcowy miałem dobry więc go zostawili. Oczywiście regeneracja wytłumiła hałas jednak przy wkręceniu silnika na większe obroty słychać taki metaliczny podźwięk ! Fachowcy w warsztacie powiedzieli, że niestety taki odgłos pozostanie i jedynie można go zlikwidować zakładając katalizator na którego nie mam już funduszy.
    Czy macie jakiś pomysł na wygłuszenie tego metalicznego podzwięku ? Nie znalazłem podobnego wątku więc napisałem nowy. Proszę o pomoc.
    Pozdrawiam,
    Bartek

  • #2
    Daj tłumik przelotowy w miejsce katalizatora.

    Comment


    • #3
      Mirasek dobrze radzi,miałem ten sam problem co TY i tłumik przelotowy rozwiązał problem.

      Comment


      • #4
        Witam ponownie, właśnie wróciłem z warsztatu z tłumikami. Kolesie nada stoją przy swoim i twierdzą, że wstawienie dodatkowo tłumika przelotowego nic nie da. Więc albo oni popełnili błąd w sztuce i źle mi złożyli tłumik, może nie w tej kolejności co trzeba, albo ja jetem przewrażliwiony na ten dźwięk. Swoją drogą to ciekawi mnie w którym miejsc powinien być ten tłumik przelotowy ? Czy on ma być między tłumikiem środkowym a strumienicą ? Jak powinien wyglądać prawidłowo złożony cały tłumik po kolei elementami ?
        Z góry dziękuję za odpowiedzi...
        Pozdrawiam

        Comment


        • #5
          Pamiętaj też że jak masz w dow. rej. wpisany KAT, to możesz mieć problem na przeglądzie.
          Civic VI 1.5 V-tec 1995 r. Sedan 4D

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez barteks77 Zobacz posta
            Swoją drogą to ciekawi mnie w którym miejsc powinien być ten tłumik przelotowy ? (...) Jak powinien wyglądać prawidłowo złożony cały tłumik po kolei elementami ?
            Chyba wyraźnie napisałem że ma być w miejscu katalizatora Kolektor wydechowy > tłumik przelot w miejscu kata > tłumik środkowy > tłumik końcowy.

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez Walk3r Zobacz posta
              Pamiętaj też że jak masz w dow. rej. wpisany KAT, to możesz mieć problem na przeglądzie.
              Chyba ze kupi tłumik przelotowy w obudowie kata i wtedy problemu nie ma.

              Comment


              • #8
                Podzwoniłem do trzech warsztatów z tłumikami i wszyscy zgodnie powiedzieli, że strumienica to to samo co tłumik przelotowy, faktem jest, że teraz robią cichsze strumienice i jedynie do tego się można doczepić. Mój mechanik stwierdził, że wydech mam złożony bardzo dobrze i silnik dobrze pracuje więc stwierdzam, że po prostu chyba jestem zbyt wyczulony na ten delikatny dźwięk metaliczny w porównaniu do tego kiedy miałem kata... Dźwięk ten pojawia się dopiero kiedy wkręcam auto na wyższe obroty więc da się z tym żyć...
                Dziękuje Wam wszystkim za pomoc.
                Pozdrawiam

                Comment

                Working...
                X