Kilka pytań na które dumając nie znalazłem odpowiedzi:
Swapujemy kompletny wydech z EK4, czyli B16A2 od kolektora po tłumik końcowy
1. Jaka jest średnica wylotowa kolektora wydechowego w B16A2 i czy jest inna niż w 4-2-1 z D16Z6?
2. Wiele osób swapuje taki wydech w 5D. Czy średnica układu z vti nie jest za duża do silnika 1,4 i czy za bardzo nie rozprzęży układu i zamiast coś dać to zabierze.
3. Tak dla upewnienia się. Wymieniając cały wydech OEM na EK4, ten z EK4 jest plug&play? Tak samo są rozmieszczone wieszaki i tak samo ukształtowana rura wylotowa??
Przedmiotem pytań jest buda EJ9.
Swapujemy kompletny wydech z EK4, czyli B16A2 od kolektora po tłumik końcowy
1. Jaka jest średnica wylotowa kolektora wydechowego w B16A2 i czy jest inna niż w 4-2-1 z D16Z6?
2. Wiele osób swapuje taki wydech w 5D. Czy średnica układu z vti nie jest za duża do silnika 1,4 i czy za bardzo nie rozprzęży układu i zamiast coś dać to zabierze.
3. Tak dla upewnienia się. Wymieniając cały wydech OEM na EK4, ten z EK4 jest plug&play? Tak samo są rozmieszczone wieszaki i tak samo ukształtowana rura wylotowa??
Przedmiotem pytań jest buda EJ9.
Comment