Dziś wymieniłem szczęki w moim ek3 wszystkie czynności wg "etzold-a", skręciłem do minimum regulatory, po złożeniu kilka razy na dusiłem hamulec pstryknęły regulacje, podregulowałem ręczny, jazda próbna i lipa- brak ręcznego. Nie mam pojęcia co jest nie tak .Dodam że przed wymianą szczęk ręczny działał zadowalająco mimo zużytych okładzin.Co mogłem zpierd... doradźcie
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
brak ręcznego
Collapse
X
-
Mimo męczenia ręcznego i duszenia nożnego regulatory praktycznie nie dgrnęły.Po wymontowaniu regulatorów okazało się,że wykręcają się z małym oporem.Wyczyściłem gwinty z loctit-a i nałożyłem oleju-już kręcą się lepiej.Szybki montaż,duszenie i ciągniecie hamulcy regulacja i ręczny działa.Albo smar dawał zbyt duży opór albo miałem szczęście,może przypadek?!
Comment
-
Prawdopodobnie smar-mimo ze ma właściwości smarujące przy samoregulatorach nie jest wskazany-nawet ze względu na to,ze może osadzić sie na szczękach i zmniejszyć działanie hamulców.
Lepiej psiknąć oliwę do maszyn precyzyjnych-jest bardziej skuteczna,bardziej penetrująca i nie zrobi nalotu na okładzinach.ビートル ジョン
Comment
-
Użyłem smaru który jest odporny na wysoką temperaturę,wodę,sól,ktory ponoć nie spływa.Nałożyłem aptekarskie ilości w miejsca styku szczęk z tarczą nośną ,tłoczkiem,regulatorami nie brudzac okładzin.Myślę,że dzieki temu smar ne dostanie się tam gdzie nie powinien.A co do regulatorów to już wiem -nie smarować oliwić.
Comment
Comment