Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

brak ręcznego

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • brak ręcznego

    Dziś wymieniłem szczęki w moim ek3 wszystkie czynności wg "etzold-a", skręciłem do minimum regulatory, po złożeniu kilka razy na dusiłem hamulec pstryknęły regulacje, podregulowałem ręczny, jazda próbna i lipa- brak ręcznego. Nie mam pojęcia co jest nie tak .Dodam że przed wymianą szczęk ręczny działał zadowalająco mimo zużytych okładzin.Co mogłem zpierd... doradźcie

  • #2
    Podciągnij parę razy ręczny-samoregulatory powinny same się ustawić.Jeśli nie-demontaż tunelu i regulacja linki.
    ビートル ジョン

    Comment


    • #3
      dzięki tak też próbowałem wczoraj dzisiaj jeszcze raz podejdę do tematu i zobaczę co mi wyjdzie

      Comment


      • #4
        Mimo męczenia ręcznego i duszenia nożnego regulatory praktycznie nie dgrnęły.Po wymontowaniu regulatorów okazało się,że wykręcają się z małym oporem.Wyczyściłem gwinty z loctit-a i nałożyłem oleju-już kręcą się lepiej.Szybki montaż,duszenie i ciągniecie hamulcy regulacja i ręczny działa.Albo smar dawał zbyt duży opór albo miałem szczęście,może przypadek?!

        Comment


        • #5
          Prawdopodobnie smar-mimo ze ma właściwości smarujące przy samoregulatorach nie jest wskazany-nawet ze względu na to,ze może osadzić sie na szczękach i zmniejszyć działanie hamulców.
          Lepiej psiknąć oliwę do maszyn precyzyjnych-jest bardziej skuteczna,bardziej penetrująca i nie zrobi nalotu na okładzinach.
          ビートル ジョン

          Comment


          • #6
            Użyłem smaru który jest odporny na wysoką temperaturę,wodę,sól,ktory ponoć nie spływa.Nałożyłem aptekarskie ilości w miejsca styku szczęk z tarczą nośną ,tłoczkiem,regulatorami nie brudzac okładzin.Myślę,że dzieki temu smar ne dostanie się tam gdzie nie powinien.A co do regulatorów to już wiem -nie smarować oliwić.

            Comment

            Working...
            X