Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Klocki i bębny

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Klocki i bębny

    Witam.

    Ktoś się orientuje ile mniej więcej zapłaciłbym za wymianę klocków z przodu i całych bębnów z tyłu plus podciągniecie linki od ręcznego w Civicu 3D? Pewnie tez odpowietrzanie wchodzi w to.. Nie znam się na tym więc chociaż w jakiś stopniu chcę znać przybliżoną cene
    MOJA HONDA - http://www.civicforum.pl/showthread....914#post310914

  • #2
    Podejrzewam że coś koło 150-200 zeta. Nie dasz rady sam tego ogarnąć? Do odpowietrzania potrzeba drugiej osoby i tyle.

    Meizu M2 Note

    Comment


    • #3
      ale tylko tyle? Za to wszystko co napisałem? :0 Nie, ja jestem zielony, pozatym nie mam cierpliwości do tego
      MOJA HONDA - http://www.civicforum.pl/showthread....914#post310914

      Comment


      • #4
        + cena klocków i bębnów
        Żadnego podciągania bez rewizji układu samoregulacji,bo za chwilę nie będzie czym hamować.
        Jaki jest powód wymiany bębnów?

        Comment


        • #5
          jak to rewizji? o co chodzi? po prostu ręczny nie łapie.. Bębny są przeżarte rdzą..
          MOJA HONDA - http://www.civicforum.pl/showthread....914#post310914

          Comment


          • #6
            Nie prawda. Wyjmij popielniczkę między fotelami i popatrz na linki.Albo stoją,albo ruszają się luźno .
            W Hondzie jest taki zakres samoregulacji w bębnach że starłby by się na wylot a szczęki będą sięgać.
            Nożny bierze pewnie nisko...

            Tak ma to dzałać jak naciśniesz pedał,ma się kasować luz i niwelować skok jałowy.
            Jak niepotrzebnie napniesz linkę ,to układ samoregulacji zostanie unicestwiony.
            Pierwsza świętta rzecz to zdjęcie bębna i sprawdzenie czy dźwigienka linki cofa się do końca.
            Last edited by m26; 18-03-2017, 12:12.

            Comment


            • #7
              aha no ja jestem zielony więc sie nie znam ale bemby wymieniam po prostu ze względów estetycznych
              MOJA HONDA - http://www.civicforum.pl/showthread....914#post310914

              Comment


              • #8
                To radzę od razu wymienić szczęki,bo mozna się na wymiane samego bebna przejechać i to dosłownie,albo zniszczyć sobie nowe bębny.
                Znam lepszy sposób na przywrócenie "świetności wizualnej" i to bez zdejmowania z auta.

                Nie przetoczysz tak bębna od środka ,ale możesz go z wierzchu odnowić i nie potrzebujesz tego przyżądu,wystarczy szlifierka ręczna z tarczą do szlifowania.
                Zdejmujesz koło i szlifujesz rdzę ,a bęben będzie sie sam obracał.Nie wolno dopuszczać do rozpędzania się bębna za nadto, więc szlifierkę trzymasz pod stosownym kątem i w pięć minut masz obie strony jak nowe.Możesz na koniec użyć tarczy z papierami sciernymi,ale nie ma sensu bo farba nie trzyma się tak dobrze jak na grubej rysie.
                Last edited by m26; 18-03-2017, 16:10.

                Comment


                • #9
                  tzn co masz na myśli?
                  MOJA HONDA - http://www.civicforum.pl/showthread....914#post310914

                  Comment


                  • #10
                    Szczęka jest wytarta na kształt i srednicę starego bębna,więc będzie łapala tylko końcami przy nowym bębnie,a że wytarta jest więcej na srodku to na szczęce współbieznej moze Ci zerwać okładzinę i zablokować koło.Poza tym żywana szczęka nie trze na całej swojej szerokości,więc szkoda tracić skuteczności a na dodatek od razu nowego bębna wypaczać.

                    Comment


                    • #11
                      No fakt, masz racje ale ja się na tym wgl nie znam. Wszystko oddam mechanikowi, niech mi odczyści z rdzy te bębny czy coś, może nabiorą jeszcze wyglądu
                      MOJA HONDA - http://www.civicforum.pl/showthread....914#post310914

                      Comment


                      • #12
                        Lepiej niech najpierw sprawdzi naocznie co masz pod nimi,bo brak ręcznego ma w każdym przypadku (poza zerwaniem linki) kolosalny wpływ na cały układ hamulcowy ,a sam fakt jego braku to tylko zapowiedź poważniejszych skutków.

                        Comment


                        • #13
                          Tzn ręczny jest ale troszkę słabszy niż wcześniej, tak jakby siła hamowania przesunęła się o 2 ząbki w góre. chyba wiecie co mam na mysli
                          MOJA HONDA - http://www.civicforum.pl/showthread....914#post310914

                          Comment


                          • #14
                            Czyli samoregulator stoi,albo dźwigienka bądź linka się zapiekła.
                            Teraz ręczny bedzie brał coraz wyżej,a nożny coraz niżej-taki jest tego skutek i podciągnięcie linek będzie wielkim błędem,bo ucierpią na tym obie strony.
                            Jeśli chcesz szybko określić w którym kole jest problem,to zaciagnij ręczny i ruszaj z miejsca,tył zacznie siadać tylko z jednej strony,ta która pozostaje w górze nie działa.

                            Comment


                            • #15
                              O dzięki wielkie, sprawdzę to ! Nie wiedziałem o takich metodach
                              MOJA HONDA - http://www.civicforum.pl/showthread....914#post310914

                              Comment

                              Working...
                              X