Witam,
W mojej hondzie civic z 96 r Hb 1.4i pękła metalowa rurka idąca z cylinderka do elastycznego przewodu hamulcowego. Na allegro znalazłem mnóstwo rurek miedzianych o różnych długościach zakończonych końcówką o nr k105, a z tego co się zorientowałem do aut japońskich powinna być k116 https://www.google.pl/search?q=k-116...zN0wdPMEKsM%3A Jaka jest między nimi różnica skoro jedna i druga jest M10x1. Widzę, że ta pierwsza ma ostro zakończone zwoje gwintu ale czy to robi aż taką różnice?
W mojej hondzie civic z 96 r Hb 1.4i pękła metalowa rurka idąca z cylinderka do elastycznego przewodu hamulcowego. Na allegro znalazłem mnóstwo rurek miedzianych o różnych długościach zakończonych końcówką o nr k105, a z tego co się zorientowałem do aut japońskich powinna być k116 https://www.google.pl/search?q=k-116...zN0wdPMEKsM%3A Jaka jest między nimi różnica skoro jedna i druga jest M10x1. Widzę, że ta pierwsza ma ostro zakończone zwoje gwintu ale czy to robi aż taką różnice?
Comment