Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Słabe hamulce na tylnej osi - bębny

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Słabe hamulce na tylnej osi - bębny

    Witam wszystkich. Na przeglądzie wylazło że tylna oś ledwo co hamuje. Przegląd oczywiście nie podbity od miesiąca bo ciągle walczę. Siła hamowania jest na tyle słaba że można poruszyć zahamowane koło rękoma. Przód blokuje koła ręczny wystarczy zaciągnąć na 2/3 ząbek i nie poruszę kół. Układ bez ABS

    Wymienione zostały:

    -pompa wraz z serwem na 15/16
    -korektor siły hamowania
    -przewody elastyczne
    -cylinderki, bębny i okładziny
    -bębny były przetaczane bo po zakupie miały bicie podczas hamowania
    -przy każdej operacji płyn hamulcowy również był zmieniany, odpowietrzony wg. Manuala.

    Przy zakładaniu bębnów regulator rozkręcam na tyle mocno aby założyć bęben. Delikatnie naciskając hamulec tłoczki się wysuwają. Podczas gdy pompuje hamulec na postoju słychać jak szczęki rozpierają bęben. Zostały tylko dwa przewody miedziane które idą od korektora do tyłu i te krótkie przy samym bębnie.

  • #2
    Czy okładziny i bębny zostały odpowiednio odtłuszczone?
    sigpic
    Moja piękna - http://www.civicforum.pl/showthread....stia-EG3-D13B2
    Custom Buggy 126p - http://www.civicforum.pl/showthread....t=custom+buggy

    Comment


    • #3
      Dwa razy je oczyszczałem po toczeniu i przy którymś odpowietrzaniu. Też przecierałem je papierem ściernym z wierzchu. Kontaktu z płynami czy smarami też zbytnio nie miały. Dwa ze ręczny na pierwszym ząbku już trzyma mocniej niż nożny

      Comment


      • #4
        Czyli problem tkwi albo w cylinderkach, albo w przewodach. Ale skoro cylinderki zostały wymienione to obstawiam niedrożność w układzie hamulcowym w tylnym obwodzie lub uszkodzona pompa hamulcowa.
        sigpic
        Moja piękna - http://www.civicforum.pl/showthread....stia-EG3-D13B2
        Custom Buggy 126p - http://www.civicforum.pl/showthread....t=custom+buggy

        Comment


        • #5
          Pompa wymieniona, poza tym jest podłączona na krzyż co oznacza że jeśli jest uszkodzona jedna z sekcji to nie hamuje PP i LT i odwrotnie. Niedrożność ok elastyczne wymienione bo to najsłabszy punkt w układzie poza tym były ok. Zostają tylko przewody sztywny ale nie mają zbytniej korozji no i wydatek przy odpowietrzaniu jest duży no i wszystko pracuje z tyły podczas hamowania no ale już tylko one zostały do wymiany.

          Comment


          • #6
            dokładnie mam ten sam problem. Znalazłes rozwiązanie?
            Last edited by rambo7; 17-06-2015, 14:15. Powód: nie cytujemy całych treści!!!

            Comment

            Working...
            X