Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Jakie tarcze - jaki zestaw hamujący wybrać?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Jakie tarcze - jaki zestaw hamujący wybrać?

    Od kilku dni jestem posiadaczem Civic i podczas hamowania z tyłu dochodzą dziwne dzwięki i z przodu też, na razie z braku czasu zdjełem przednie koło i klocki są .ładne grube ale tarcze mi sie nie podobają, są z przerwą w srodku tzn. ze są wentylkowane?
    i ta od srodka jest ciensza niz ta na zewnątrz, jutro zmierze suwmiarką grubość , prosze napiszcie ile powinna mieć grubosci nowa tarcza a ile minimalnie zużyta, i jeszcze pytanie gdy klocki sa prawie nowe czy mogę dokupic tylko tarcze czy koniecznie musze kupic komplet z klockami?
    Moje auto to honda civic , pierwsza rej. listopad 95, nie wiem czy to hatchback czy sedan czy fastback, w tyle otwiera sie klapa od bagaznika z szybą razem, ma 4 drzwi, silnik 1.5 na pokrywie jest napisane Vtec a w dowodzie ze ma 90km i ma instalację gazową, nie wiem też czy moja civic to generacja V czy VI
    Dzieki.

  • #2
    Obstawiam Vgena skoro 1.5 i 90KM ale one nie miały chyba VTECa....

    Tak czy inaczej jeśli dobrze pamiętam tarcza nowa ma 21mm grubości natomiast minimum jest 19mm. Co do wstawiania używanych klocków to moim zdaniem mimo ze maja jeszcze sporo mięsa szkoda tarcz... Nowe klocki się spasują z nowa tarcza i będzie cacy.
    The 1st. - EJ9
    The 2nd. - ES7
    The 3rd. - FD7
    The 4th. - CU2
    ------------------------------------------------------------------

    ------------------------------------------------------------------

    Comment


    • #3
      Zmierzyłem tarcze, mają 262mm śr. i gubści 16,5mm także zjechane ekstremalnie, co to jest Vgen? Moje auto to podobno MA97 tzw. Anglik , dlaczego to tez nie jest dla mnie zrozumiałe

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez leonard17 Zobacz posta
        co to jest Vgen?
        Jaja sobie robisz?


        Zamieszczone przez leonard17 Zobacz posta
        Moje auto to podobno MA97 tzw. Anglik , dlaczego to tez nie jest dla mnie zrozumiałe
        Jeśli "angielka" to VI generacja a nie V, więc masz błędnie wpisany w swoim profilu rok produkcji samochodu.

        A dlatego "angielka", że wyprodukowana w Wielkiej Brytanii.
        A co do "MA" to rozkoduj sobie numer VIN, to będzie wszystko jasne.
        Last edited by login; 07-10-2014, 21:48. Powód: bo mogę

        Comment


        • #5
          Jeśli "angielka" to VI generacja a nie V, więc masz błędnie wpisany w swoim profilu rok produkcji samochodu.
          no i tu kolego jest zagadka bo mój pojazd wyprodukowano w 1995 roku i jest na to wyglada VI generacji

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez leonard17 Zobacz posta
            no i tu kolego jest zagadka bo mój pojazd wyprodukowano w 1995 roku i jest na to wyglada VI generacji
            Nie ma żadnej zagadki, tylko jest mój błąd, bo w tym co napisałem wyżej zasugerowałem się datą zakończenia produkcji V generacji.

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez leonard17 Zobacz posta
              Moje auto to honda civic , pierwsza rej. listopad 95, nie wiem czy to hatchback czy sedan czy fastback, w tyle otwiera sie klapa od bagaznika z szybą razem, ma 4 drzwi, silnik 1.5 na pokrywie jest napisane Vtec a w dowodzie ze ma 90km i ma instalację gazową, nie wiem też czy moja civic to generacja V czy VI
              Dzieki.
              To jest liftback VI gen z poczatku produkcji.Pierwsze angielskie "szóstki" puszczono w pażdzierniku 1995 roku
              Na tabliczce znamionowej powinieneś mieć SHH.............. a MA9 to oznaczenie budy.Silnik jak najbardziej na v-tecu (zapewne D15Z3) (Panie Moderator-nagana za niewiedzę-one nie chyba tylko na pewno miały v-teca).
              Gaz na pewno krajowy bo fabrycznie nie montowano.
              Co do tarcz-szukaj takich jak napisałeś-262 mm średnicy i wentylowane.Minimalna szerokość to 19 mm-Twoje nadają sie juz na złom
              ビートル ジョン

              Comment


              • #8
                Zamieszczone przez BeatleJohn Zobacz posta
                .Silnik jak najbardziej na v-tecu (zapewne D15Z3) (Panie Moderator-nagana za niewiedzę-one nie chyba tylko na pewno miały v-teca).



                Tyle za ja podobnie jak login ppisalem o V generacji dlatego pisalem ze bez vteca...

                Autor pisal ze jest 1.5 i 90KM... Tym się kierowalem.


                Ale naganę przyjmuję
                ale ja anuluję nie ścigać mi Modów - ja im "płace" nie Specjaliści.
                r7
                Last edited by rambo7; 16-10-2014, 18:23.
                The 1st. - EJ9
                The 2nd. - ES7
                The 3rd. - FD7
                The 4th. - CU2
                ------------------------------------------------------------------

                ------------------------------------------------------------------

                Comment


                • #9
                  kolega BeatleJohn napisał wszystko jak w encyklopedii, dzieki za pomoc, tarcze w przodzie juz smigają nowe 262mm, w tyle był problem w lewym kole z ciegnami od recznego(grzało się koło bo nie odbijało) ale kumpel mechanior opanował temat

                  Comment

                  Working...
                  X