Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wymiana sztywnych przewodów hamulcowych

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Wymiana sztywnych przewodów hamulcowych

    Witam,
    chciałbym wiedzieć, czy wymieniając przewody hamulcowe można zastosować stare końcówki? Kupię przewód miedziany z metra i będę sam dorabiał, tylko nie wiem dokładnie, jakie złączki są zastosowane przy zaciskach i korektorze hamowania z tyłu, więc przyszło mi do głowy, czy te stare się przypadkiem nie nadadzą? Jeśli lepiej kupić nowe, to prosiłbym o poradę, jakie kupić? wymieniam przewody od przodu auta do korektora oraz od korektora do tylnych zacisków.

    pozdrawiam

  • #2
    Mam jeszcze jedno pytanie, mianowicie co trzeba demontować, aby dostać się do korektora siły hamowania?
    I aby nie zakładać nowego tematu, to może ktoś podrzuci, co trzeba ściągnąć, aby wymienić przewody paliwowe?
    jadę w za tydzień do warsztatu na podnośnik i sam będę robił, więc chciałbym wiedzieć, czego się spodziewać...

    Comment


    • #3
      korektor siły hamowania jest w miare dostępny ucinasz przewody i odkrecasz je kluczem oczkowym a koncówki najlepiej nowe dawać jakie to już na miejscu w warsztacie jak mają zaciskarkę do przewodów to ci dobiorą najgorzej jest ciągnąć przewody do tyłu auta w tym tunelu plastikowym i w zasadzie od razu wymienia sie też przewdoy paliwowe one ida obok siebie a sa rownie mocno zgnite jak hamulcowe

      Comment


      • #4
        Z wymianą sobie poradzę, chodzi mi tylko o to, gdzie jest umiejscowiony korektor i jak dostać się do pompy paliwowej, aby wymienić przewody paliwowe?

        Comment


        • #5
          pompa paliwowa jest w baku umieszczona ale przewod sztywny nie idzie az tak daleko na dole przy baku sa zlaczki od niego zobaczysz sam jak wejdziesz pod auto a korektor siły hamowania jest na przedniej grodzi kabiny ponizej pompy hamulcowej tak bardziej na srodku wychodza w niej przewody napewno znajdziesz zamontowana jest w pionie

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez jump23 Zobacz posta
            pompa paliwowa jest w baku umieszczona ale przewod sztywny nie idzie az tak daleko na dole przy baku sa zlaczki od niego zobaczysz sam jak wejdziesz pod auto a korektor siły hamowania jest na przedniej grodzi kabiny ponizej pompy hamulcowej tak bardziej na srodku wychodza w niej przewody napewno znajdziesz zamontowana jest w pionie
            dzięki wielkie
            a ja cały czas myślałem, że korektor będzie gdzieś z tyłu auta... xD

            Comment


            • #7
              Była niezła zabawa przy wymianie przewodów. Ogólnie zeszło 6 godzin w warsztacie i jeszcze dwie pod domem. Co ciekawe, przewody paliwowe były w gorszym stanie niż hamulcowe, a przecież pracują na niższym ciśnieniu. Wystarczyło, że ruszyłem paliwowe i szlag je trafił, momentalnie zaczęły lać, a najgorsze było w tym wszystkim to, że jak już wszystko poskładałem i dojechałem do siebie, okazało się, że przewód paliwowy ma malutką dziurkę (dosłownie jak od szpilki) 3 cm za miejscem, gdzie kończyło się połączenie tekelena z przewodem z baku, skutkiem czego musiałem demontować bak pełen Pb (jeżdżę na LPG i Pb pali mi malutkie ilości) i uciąć przewód te kilka centymetrów wcześniej...

              Każdemu, kto będzie chciał sam to robić życzę duuużo cierpliwości i spokoju oraz sporo czasu

              Comment

              Working...
              X